به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش روزسه شنبه روابط عمومی دفتر محمدرضا تابش ، وی در مراسم تجلیل از هشت عضو جمعیت هلال احمر اردکان که نشان ایثارگر دریافت کردند، افزود: آمریکا بر روی کاغذ تعهدات اصلی خود مبنی بر لغو تحریم‌ها را انجام داد.
وی ادامه داد: اما دیگر کشورها را تهدید می‌ کند با ایران ارتباط مالی و اقتصادی نداشته باشند.
نائب رئیس فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: آمریکا احساس می کند ، جمهوری اسلامی بعد از برجام در منطقه قوی تر شده و در تحولات سوریه، عراق ، اقلیم کردستان و یمن، نقش برتر خود را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: دونالد ترامپ در صدد است برجام را از سر راه بردارد چون ایران با برجام و بعد از برجام نیرومند تر شد.
تابش با بیان اینکه آن کشور از برجام ضرر کرد، می خواهد از آن خارج شود، عنوان کرد: نتانیاهو هم به زعم خویش سندهای جدیدی علیه برنامه های صلح آمیز اتمی ایران رو کرد در حالیکه ادعاهای ساختگی اش از طرف سازمان بین المللی انرژی اتمی رد شد.
تابش با گرامیداشت هشتم ماه مه(18اردیبهشت) روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ گفت: جمعیت هلال احمر ایران در زمره بزرگترین سازمان های خیریه و بشردوستانه جهانی قرار دارد.
وی اضافه کرد: این جمعیت با تکیه بر نگاه متعالی خدمت بی منت به مردم و بهره گیری حداکثری از توان خویش، نقشی حیاتی و نجات بخشی را ایفا می کند.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر تلاش کرد که با استفاده از ظرفیت های مردمی ، همت بلند نیکوکاران ، امدادگران ،جوانان و داوطلبان بر دامنه خدمت به اقشار مختلف مردم بیفزاید، انتظار است حمایت های خوبی نیز از طرف مسئولان امر اعمال شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به افزایش بودجه این جمعیت در سال 97 گفت: البته کمبودها و کاستی هایی وجود دارد ، امیدواریم با همت خیرین و مسئولان ، این مشکلات کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه اتکا به مردم، رمز موفقیت ایران است، افزود: جلوگیری از گسست شکاف بین ملت و حاکمیت، تحول ساختاری در همه ارکان حاکمیت برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و ترمیم کاستی‌ها و توجه به مطالبات خواسته ملت باید سرلوحه اقدامات مسئولان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با اتکا به ملت می توان از موانع و مشکلات عبور و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب کرد و به عبارتی با پشتوانه مردم شعار نه شرقی و نه غربی را محقق ساخت.
وی از آرشام بلیوانی عضو زرتشتی جمعیت هلال احمر اردکان که در مسابقات جهانی روبوکاپ به موفقیت دست یافته بود،نیز تجلیل کرد.
جمعیت هلال احمر اردکان 900 نفر عضو فعال دارد .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/