به گزارش پارس نیوز، 

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: در بحث قراردادهای نفتی حتی نمایندگان مجلس را نامحرم می‌دانند، بعد چگونه می‌گویند مسئله محرمانه‌ای با مردم نداریم.

 با اشاره به آنچه برخی مقامات در فضای مجازی عنوان کرده‌اند مبنی بر اینکه دولت محرمانه‌ای با مردم ندارد، اظهار کرد: سرتاپای این دولت محرمانه است ظاهرا آقایان تعریفی از واژه محرمانه دارند که با ترجمه‌های رایج این کلمه متفاوت است.

وی به ذکر مثالی در این مورد پرداخت و گفت: در بحث عملکرد وزارت نفت و قراردادهای نفتی می‌بینیم که حتی نمایندگان مجلس را نامحرم می‌دانند، بعد چگونه از این سخن می‌گویند که ما مسئله محرمانه‌ای با مردم نداریم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید تابلوی انسجام و وحدت ملی باشد، گفت: متاسفانه بعضا حرف‌هایی می‌شنویم که در تلاش‌اند نمایش دو گانه را از حاکمیت نشان دهند قطعا این موضوع به نفع هیچ کسی نیست.

سروری با بیان اینکه رئیس‌جمهور سوگند خورده که به مفاد قانون اساسی پایبند باشد و خودش را مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی بداند، تصریح کرد: چگونه می‌شود که رئیس جمهور در یک جلسه فنی و کارشناسی حضور یابد و بعد براساس نتایج آن جلسه، اقداماتی انجام شود اما رئیس جمهور پس از آن موضوعاتی را مطرح کند که کاملا در تضاد با مفاد آن جلسه است.

وی افزود: یکی از وعده‌هایی که دولت به مردم داده، برقراری آرامش و ثبات به آنان بوده است اما شاهدیم که آقای روحانی در هر سخنرانی و توئیت تنشی را به وجود می آورد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: نمی‌دانم رئیس جمهور برای چه در این خط حرکت می‌کند از رفتارهایش اینگونه برداشت می‌شود که همان رفتاری را انجام می دهد که رئیس جمهور قبلی در دو سال آخر انجام می‌داد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که مردم با گرانی و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و به جای حاشیه سازی به فکر حل و فصل مسائل مردم باشند.