به گزارش پارس نیوز، 
نماینده تهران گفت: اگر رئیس جمهور مخالف فیلترینگ تلگرام است، چرا مخفیانه با آن موافقت کرده و اگر موافق است، چرا اظهار مخالفت می‌کند؟
 
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت‌) با استناد به بند 11 ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: این ماده بر شأن و اقتدار مجلس و حفظ حقوق نمایندگان تأکید می‌کند.
 
وی ادامه داد: امروز یک اتفاق عجیب افتاد، آقای لاریجانی به دلیل آنکه دوست نداشت وزارت میراث فرهنگی تشکیل شود، ابتدا گفت این طرح را به کمیسیون مشترک می‌فرستیم که رأی نیاورد.

کواکبیان تصریح کرد: بعد از آن اخطار هفتاد و پنجی را به رأی گذاشت که آن هم تأئید نشد؛  بعد از آن رئیس مجلس اعلام کرد تصویب این طرح دو سوم آراء را نیاز دارد چون مخالف برنامه ششم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: بروید و صورت‌جلسه مجلس را گوش کنید، آقای لاریجانی در پاسخ به تذکر آقای ادیانی گفته است که برای من مخالف برنامه برنامه ششم بودن طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی مشخص نیست، اما بعد که رأی‌ها اعلام شد، گفت این موضوع را در هیئت رئیسه بررسی می‌کنیم.

کواکبیان خطاب به پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: از آقای رئیس جمهور هم دعوت کنید تا در یک جلسه علنی یا غیرعلنی درباره فیلترینگ تلگرام حضور یابد.

وی بیان کرد: اگر رئیس جمهور مخالف فیلترینگ تلگرام است، چرا مخفیانه با آن موافقت کرده و اگر موافق است، چرا اظهار مخالفت می‌کند؟