پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- سینا کلهر-این یاداشت خیالپردازی یک ذهن گرفتار توهم توطئه است، آن را جدی نگیرید!

تصورش را بکنید یک روز تلویزیون را روشن کنید و ببینید گوینده اخبار ورزشی می گوید تیم فوتبال قطر! 6 هیچ آلمان یا برزیل را برده است.! اولین چیزی که بعد از این خبر به ذهن می رسد  این است که  حتما کاسه ای زیر نیم کاسه هست و تبانی صورت گرفته است.

امروز ناگهان خبر هدیه منسوب به زهرا رهنورد به یکی از دختران انقلاب توسط یکی از آنها افشا می شود! خبر مثل بمب منفجر می شود. گروه های مذهبی با هیجان خبر را گرفته و  همچون هدیه الهی و شاهدی بر توطئه سیاسیون در مساله حجاب در همه گروههای مذهبی و عمومی منتشر می کنند.  

نقشه پیچیده نیست و پیام کد گذاری چند لایه ای ندارد، مردم مخصوصا مذهبی ها باید بدانند بر خلاف تبلیغات نظام دختران انقلاب اجیر شده کسی نیستند! آن ها آنقدر شرافت دارند که خودشان کسانی را که بخواهند آن ها را اجیر کنند، لو خواهند. اعتراض آنها به خاطر عقیده آن ها بوده است.

مریم شریعتمداری 1

این پیام باید با دست خود مذهبی ها به گروه های مذهبی و مردم برسد تا همه تلاش ها برای سازماندهی بودن این برنامه و مزدور بودن آنها بر باد رود، اعتماد اجتماعی و حمایت عمومی از آنها بیشتر شده و پروژه ناتمام و نیمه کاره کشف حجاب کامل شود.

بنابراین بازی باید به گونه ای طراحی شود که با کم ترین ریسک و خطر به نتیجه برسد پس چه کسی بهتر از رهنورد با آن سابقه سیاسی و حساسیت ها نسبت به او و همسرش در میان جریان مذهبی و چه کاری بهتر از پول دادن آن هم با مشارکت روزنامه نگار باسابقه و حرفه ای چون بنی یعقوب!

هر کدام از این اسم ها سالها سابقه کار سیاسی و تجربه فعالیت حرفه ای را با خود دارند آن گاه همه آنها با هم بازیچه یک دختر کشف حجاب کرده می شوند! پول در پاکت از طرف فردی مشخص و با اطلاع چند نفر برای شخص می فرستند!! اگر قطر  در فوتبال بتواند 6 گل به آلمان بزند این اتفاق هم می تواند بیفتد.!!

چه نمایش هنرمندانه ای برای تطهیر دختران انقلاب!

مریم شریعتمداری

در این میان بازیگران این صحنه نیز چیزی را از دست نداده اند. برای رهنورد و خبرنگاران فعال در این ماجرا سرمایه ای در جریان مذهبی وجود نداشته که نگران از دست رفتن آن باشند و در جریان هوادارشان هم فرستادن پول بیش تر نوعی حمایت از دختران انقلاب تفسیر شده و موجب افزایش سرمایه اجتماعی شان می شود.

یک نمایش خیره کننده، یک برد دلچسب با گل به خودی های فراوان حریف. هنوز حریف مشغول شادی  پس از گل است و نمی داند که دروازه خودش را باز کرده و با دست خودش برای آن دختران اعتبار خریده است.

این داستان تکراری فریبکاری های رسانه ای است که گروه ها را به دست خوشان نابود می کند.