سردار حسن کرمی گفت: امسال جدید ترین خودرو کاربردی یگان ویژه با همت متخصصان داخلی به نام "حارق" (نابودگر) تولید شده و در اختیار این یگان قرار گرفته است. این خودرو با قدرت بسیار توان جا به جایی نیروهای یگان ویژه در هر شرایطی را دارد و تمامی تست های خود را با موفقیت به پایان رسانده است.

وی ادامه داد: با توجه به دستور رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی در این یگان خودروها و تجهیزات مورد استفاده در داخل با نصف قیمت تولیدات مشابه خارجی، تولید و استفاده می شود.

فرمانده یگان ویژه ناجا در مورد فعالیت تیم های نوپو (نیروهای ویژه پاسدار ولایت) گفت: این نیروها زبده ترین یگان انتظامی کشور است که در موارد خاص وارد عمل می شود. این نیروها در سه سال گذشته 25 ماموریت انجام داده اند که در تمامی آنها موفق شده اند. خوشبختانه در تمام گروگانگیری هایی که این نیرو وارد عمل شده است، گروگان آزاد و فرد گروگان گیر تسلیم یا به هلاکت رسیده است.

نابودگر جدیدترین خودرو یگان ویژه رونمایی شد/ عکس

کرمی با اشاره به اینکه این نیرو اولین ماموریت ضد تروریستی خود را چند ماه قبل در کرمانشاه انجام داد، تاکید کرد: عوامل داعش پس از ورود به کشور در کرمانشاه شناسایی و در درگیری با نیروهای نوپو به هلاکت رسیدند.

وی با بیان اینکه قصد ما وصل شدن یگان ویژه به مردم است، افزود: این یگان باید به مردم وصل باشد و تنها در مواقع بحرانی مردم ما را در کنار خود نبینند.

42235