تقویم خودرویی با تقویم دیواری یا سررسیدهای درون کیفمان کمی فرق دارد. می‌توان خودروهایی را در چارچوب این تاریخ‌ها دید که مدل یک یا دو سال بعد را در نام خود یدک می‌کشند. این موضوع حکایت از آینده‌نگری خودروسازان دارد. خودروسازان مطرح جهان معمولا مدل‌های سال‌های بعدی خود را در نمایشگاه‌های مطرح معرفی می‌کنند و در نمایشگاه فرانکفورت سال 2017 فرصت خوبی یافتند تا بسیاری از مدل‌های 2018 ای خود را به نمایش آورند. نمایشگاه خودرویی توکیو نیز که در روزهای آتی برگزار می شود، ادامه این روند برای معرفی خودروهای جالب به شمار می‌آید.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران خودروهایی که در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شدند در سال 2018 سردمدار بازارهای جهانی در جاده‌ها خواهند شد.

از آنجا که محبوبیت SUV ها هنوز هم در حال گسترش است، کمبود گزینه در این خصوص وجود ندارد. یکی از بهترین شاسی‌بلندهای 2018 بی‌شک پورشه کاین 2019 است. خودرویی که استانداردهای جدیدی را در سگمنت خودروهای شاسی بلند اسپورت تعریف کرده است.

پورشه کاین 2019 توربو به پیشرانه توئین توربو V8 به حجم 4 لیتر و با قدرت 550 اسب بخار مجهز شده است. آیرودینامیک فعال، سیستم تعلیق بادی تنظیم شونده با سه محفظه باد، تایرهای چندمنظوره، اسپویلر سقف و ترمزهای تقویت شده با عملکرد بالا موجب بهبود نسل جدید این خودرو شده است.

بهترین شاسی بلندهایی که درسال 2018 می‌بینیم (+عکس)

بی‌ام‌و بازطراحی شده X3

بهترین شاسی بلندهایی که درسال 2018 می‌بینیم (+عکس)

این شاسی‌بلند کوچک قرار است سال دیگر وارد بازارهای جهانی شود.

بی ام و X3 2018 یک نسل سومی است، با استفاده به جا از لبه های نرم و ملایم تر به نسبت نسل قبلی خود، زبان طراحی ظاهری X3 را به بهترین حالت رسانده است. از دیگر تغییرات می توان به زیباتر شدن چراغ های جلو و نیز بزرگتر شدن جلو پنجره ی آن اشاره کرد.

بی‌ام‌و X7

بهترین شاسی بلندهایی که درسال 2018 می‌بینیم (+عکس)

معرفی‌اش در فرانکفورت سال جاری غوغا ایجاد کرد. طراحی X7 با امضای بی‌ام‌و، یعنی جلوپنجره کلیوی شکل با نوارهای عمودی، چراغ‌های متصل به جلوپنجره با لامپ‌های دایره‌ای آن را در شمار بهترین‌های سال بعد قرار می‌دهد. این خودرو قرار است با مدل‌های قدبلند رولزرویس رقابت کند.

جگوار اف پیس

بهترین شاسی بلندهایی که درسال 2018 می‌بینیم (+عکس)

اضافه شدن یک موتور 4 سیلندر ۲.۰ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر جدید،یک تیپ جدید به نام Portfolio و دو سیستم ایمنی جدید به سیستم دوربین 360 درجه موجود در خودرو این آهنی دوست داشتنی را در بین بهترین‌های سال آینده قرار می‌دهد.

طراحی جذاب و زیبا، پیشرانه‌های 6 سیلندر قدرتمند ،طراحی کم نقص فضای کابین، محفظه بار، صندوق عقب و تجربه رانندگی و هندلینگ کم نظیر خود را برایتان کم نظیر خواهد کرد.

فولکس‌واگن تی راک

بهترین شاسی بلندهایی که درسال 2018 می‌بینیم (+عکس)

این آلمانی اصیل نیز در فرانکفورت معرفی شد. مدل T-Roc از تیگوان کوچکتر بوده و شاسی آن در ارتفاع کمتری قرار گرفته است. مدل T-Roc با نسل جدید پولو جدید برابری می‌کند. گزینه‌های دیزلی 1.6 و 2 لیتری با قابلیت محرک چهارچرخ در گزینه استاندارد به کار خواهد رفت. انتظار می‌رود شاهد یک سامانه انتقال قدرت دستی 6 سرعته یا یک مدل 7 سرعته خودکار DSG روی این خودروها باشیم.