قدرت‌علی حشمتیان در حاشیه افتتاح خانه احزاب خوزستان که روز سه‌شنبه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خرسندیم که به لطف خدا خانه احزاب خوزستان به عنوان ششمین استان کشور پس از خراسان رضوی، گیلان، سمنان، زنجان و یزد افتتاح شد و ان‎شاءالله بر جریانات اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقلین و اعتدال‌گرایان مبارک باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که خانه احزاب، خانه امید مردم شود و ان‎شاءالله عزیزان احزاب با دولت تعامل کنند و به عنوان رابط بین مردم و دولتمردان باشند. امیدوارم بتوانیم منشاء خیر برای انقلاب و نظام باشیم و همچنین در خدمت مقام معظم رهبری و حامی دولت خدمتگزار آقای روحانی باشیم.

رئیس خانه احزاب کشور عنوان کرد: نزدیک به ۱۸۷ حزب، جمعیت و تشکل سیاسی عضو خانه احزاب هستند. هر حزبی سیاسی است و کار سیاسی انجام می‌دهد ولی خانه احزاب صرفا صنفی است و سه جریان اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقلین و اعتدال‌گرایان در کنار هم جمع شدیم. شورای مرکزی ما ۲۱ نفر است که هر کدام از این سه جریان متشکل از هفت نفر هستند و تعامل خوبی با هم دارند.

وی افزود: البته تفکر و جریان این‌ها با هم متفاوت است ولی همه ما به صورت وحدت و اتحاد برای پیروزی نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و همچنین حمایت از دولت خدمتگزار و جهت پیشبرد کل ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

حشمتیان خاطرنشان کرد: استان خوزستان با توجه به این که یکی از استان‌هایی است که شهدای بسیاری به انقلاب تقدیم کرده است، دارای مردمی متدین می‌باشد که این مردم در همه حال پیشقدم بوده‌اند و به همین دلیل احزابی که اینجا بودند، با ما همکاری بسیار خوبی داشتند. هر سه جریان در کنار هم هستند و امروز نیز انتخابات بسیار خوبی داشتیم و خدا را شکر وحدت و اتحاد نیز حکم‎فرما بود.

وی در پایان بیان کرد: افتتاح خانه احزاب گلستان، لرستان و قزوین را در نوبت داریم.