حسین کاشفی دبیرکل انجمن صنعتگران و عضو حزب اتحاد ملت ایران صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش تصفیه‌خانه احزاب در وزارت کشور اظهار داشت: نقش مردم در جاهای مختلف قانون اساسی مشخص شده و قانون اساسی میثاق‌نامه ما با مردم است و ما باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: مسئولان که امانتدار مردم هتسند سوگند یاد کرده‌اند قانون اساسی را اجرا کنند بنابراین باید به خواسته‌های مردم وفادار باشد.

دبیرکل انجمن صنعتگران و عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: ان‌شاءالله دولت روحانی آنچه مردم انتظار دارند را عملی کند چرا که اینک زمان عمل دولت است و دولت باید امانتدار خوبی باشد و بتواند نسبت به مشکلات مردم ایفای نقش کند.

کاشفی با بیان اینکه بدون حزب خودمحوری و فردگرایی ایجاد می‌شود، گفت:‌ باید به احزاب طبق قانون اساسی توجه شود چرا که امروز در مورد حزب دچار مشکلاتی هستیم.

وی افزود: اگر حزب می‌خواهد به قدرت درست و مردمی برسد باید دارای برنامه باشد و فقط خود را معطوف به انتخابات نکند.

دبیرکل انجمن صنعتگران و عضو حزب اتحاد ملت ایران با تأکید براینکه دولت نباید احزاب را رقیب خود بداند اظهار کرد: باید طبق قانون اساسی دولت بستری را برای رشد احزاب فراهم کند تا کشور ما دارای فرداهای بهتری باشد.

کاشفی با بیان اینکه احزاب باید برای اصلاح ابتدا از خودشان شروع کنند، گفت: متأسفانه بعضی از احزاب را به هیأت تبدیل کرده‌ایم.