پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حلقه اعتدال با شورای عالی اصلاح طلبان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، بعد از مدت ها پیگیری بالاخره رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حلقه اعتدال با اعضای شورای عالی اصلاح طلبان دیدار و تصمیم گیری هایی راجع به انتخابات انجام شد.

رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حلقه اعتدال در این جلسه گزارشی از فعالیت های ستاد ارایه کرده و برنامه این نامزد را برای چگونگی تبلیغات انتخاباتی ارایه کرده است.

وی در مقابل اعتراض برخی اعضای شورای عالی، تصریح کرده است که عقبه نامزد مورد نظر، عقبه اصلاح طلبان است و ما پایگاه اجتماعی قوی برای رای آوری نداریم و معترفیم که باید از سبد اصلاحات، آرای خود را جمع کنیم.

در این جلسه، برخی اعضای شورای عالی به طور مکرر مطرح کرده اند؛ اصلاح طلبان آن طور که برای نامزد این حلقه مایه گذاشته اند اما در پست های دولت به کار گرفته نشده اند که رئیس ستاد فرد مورد نظر، وعده هایی در این زمینه داده و گفته است حتی حاضر است قبل از انتخابات در این باره مذاکره نماید.

با این وجود که رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حلقه اعتدال، توافقاتی برای هماهنگی این ستاد با شورای عالی کرده است اما دو تن دیگر از اعضای مرکزی ستاد انتخاباتی نامزد حلقه اعتدال، ستادهای حامیان را راه اندازی کرده اند.

در ستاد حامیان، از هر استان 15 نفر دعوت می شوند که 5 نفر توسط یک مقام ارشد اجرایی هر استان، 5 نفر از اصلاح طلبان و 5 نفر از حلقه اعتدال هر استان دعوت می شوند تا از این طریق ستاد مرکزی اصلاح طلبان در تهران نیز دور زده شود.