حسینعلی حاجی دلیگانی امروز  در اصفهان در خصوص ارزیابی مسیر طی شده انقلاب در عرصه اقتصادی، اظهار کرد: انتظار مردم در این عرصه بیشتر از وضعیت موجود بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی را در تمام عرصه‌ها داشته اما در برخی از امورات اجرایی و برنامه‌ریزی مانند مسائل مربوط به اقتصاد، وضعیت فعلی می‌توانست بهتر از این باشد و توسط مسؤولان مربوطه عمل شود.

نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشکال اساسی وجود دارد برای کسانی که در بخش اقتصاد فعالیت دارند، دور شدن برخی از این افراد از آرمان‌های اولیه انقلاب است؛ هم‌چنین نگاه آن‌ها برای حل مسائل به بیرون از ظرفیت‌ها و توانایی کشور است.

وی در ادامه تأکید کرد: اینکه هر فردی که چنین خصوصیاتی را در راستای حل مشکلات جامعه داشته، در نهایت نتوانسته به طور مشخصی به جایی دست پیدا کند.

حاجی دلیگانی در رابطه با کارآمدی انقلاب در عرصه اقتصادی، ادامه داد: این موضوع به نیروهای عمل کننده در میدان مسؤولیت باز می‌گردد، چرا که ساختار و مجموعه ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد به ما این را دیکته می‌کنند که می‌شود بهتر از این کشور و به خصوص موضوع اقتصاد را اداره کرد.

وی اضافه کرد: آنچه تا به حال از موضوع اقتصاد به مردم کشور نشان داده شده به خاطر ضعف نیروهای اجرایی بوده که موضوع اقتصاد با نقاط ضعف رو به‌ رو شده است.