مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پیرامون آخرین  برنامه‌های انتخاباتی جبهه متبوعش، اظهار داشت: در راستای معرفی نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اعضای این جبهه با برخی از شخصیت‌های سیاسی ملاقا‌ت‌هایی را داشته‌اند. 
 
وی در ادامه افزود: کمیته‌ای که مسئولیت این دیدارها و ملاقات‌ها را بر عهده دارد، گزارش‌های خود را به شورای مرکزی جمعیت ارائه داد و در جهت تعامل با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و گزینه های انتخاباتی مورد نظر بحث‌هایی صورت گرفت.

دبیر کل جمیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه فعلا شخصیت‌های مورد نظر انتخاباتی نام برده نمی‌شوند، اظهار داشت: جمعیت جانبازان با توجه به شاخص‌هایی که شورای مرکزی طراحی کرده از مجموعه افرادی که در مرحله نامزد بودن قرار دارند و از امتیاز بالاتری برخوردار هستند، غربالگری‌هایی را انجام داده است. 

شاکری گفت: بر اساس شاخص‌های طراحی شده توسط جمعیت جانبازان، در نهایت 7 نفر که از امتیازت بالاتری برخوردار باشند را انتخاب کرده و با این افراد در مورد شاخص‌های جمعیت جانبازان و برنامه‌های انتخاباتی و نحوه ورودشان جلساتی برگزار خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه در نهایت از بین این 7 نفر یک نفر بعنوان نامزد مورد نظر جمعیت جانبازان انتخاب خواهد شد تصریح کرد: فرد مورد نظر با توجه به جدول زمانی تعیین شده توسط جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و فرآیند ثبت نام شورای نگهبان تصمیم نهایی را در قالب اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و همسو با برنامه‌‌های آنها و نیز احزاب اصولگرا انتخاب خواهد شد.