سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست های مختلف از سوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با اقشار و گروه های مختلف در کشور گفت: جبهه مردمی با هدف جذب نیروهای انقلابی در سراسر کشور از بین گروه های مختلف از جمله زنان، پزشکان، روحانیون، جوانان و حتی نمایندگان ادوار و فعلی مجلس اعلام موجودیت کرده است.

وی افزود: موسسین این جبهه از زمان آغاز به کار آن اعلام کردن که هدف «جبهه مردمی» گستردگی و فراگیری آن در سراسر کشور است از این رو جلسات اقشار مختلف در هفته های اخیر به طور مرتب و بدون وقفه درحال برگزاری است.

این حامی «جبهه مردمی» با بیان اینکه ممکن است در این جلسات تمام نیروهای انقلابی در سراسر کشور امکان حضور را پیدا نکنند گفت: کسانی که فرصت پیدا می کنند در این جلسات شرکت کرده و از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطلع شوند می توانند در حرفه خود و گروهی که در آن فعال هستند با برنامه ریزی و انتقال دیدگاه های جبهه موجب جذب نیروهای انقلابی در سراسر کشور شوند.

موسوی لارگانی افزود: هدف جبهه مردمی این نیست که به طور مقطعی و تنها به خاطر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعلام موجودیت کرده و فعال باشد بلکه اهداف کلان به خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم که طی سالهای اخیر به طور مکرر مورد اشاره رهبری بوده در دستور کار این جبهه قرار دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خاطرنشان کرد: مهمترین هدف جبهه مردمی پیگیری و رفع مشکلات اقتصادی و محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.

موسوی لارگانی تصریح کرد: به نظر می رسد ابتکار «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در برگزاری نشست ویژه اقشار مختلف می تواند زمینه ساز جذب نیروهای انقلابی در سراسر کشور باشد.