محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ، با اشاره به نحوه حضور این تشکل در انتخابات شوراها 96، اظهارکرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری بخشی از جریان نیروهای انقلابی است و به زودی 21 نفر کاندیدای خود برای انتخابات شوراها را به سازو و کار وحدت این جریان معرفی می‌کند.

وی افزود: جریان انقلابی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال96 با سازوکار ائتلافی و وحدت پا به عرصه می‌گذارد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر مشغول بررسی اسامی کاندیداهای جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شورای شهر سال 96 هستیم.

 

پیشتر کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفته بود که 17 تشکل و حزب زیر مجموعه جبهه پیروان اسامی 31 نامزد انتخابات شوراها را به ستاد انتخابات جبهه معرفی کرده‌ که از این میان  21 نفر به عنوان گزینه‌های جبهه معرفی می‌شوند.

اخیراً احزاب و تشکل‌های انقلابی کشور با تاسیس جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به  ریاست حجت الاسلام رحیمیان اعلام موجودیت کردند.

اعضای هیئت مؤسس این جبهه را یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و  مرضیه وحید دستجردی تشکیل می‌دهند.

 پس از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی 360 نفر چهره ملی کشور اعم از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم از این جبهه حمایت کردند.