به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین پیش‌بینی کرد در انتخابات آینده مجلس رقابت‌ها به شکل سه قطبی یعنی بین اصلاح طلبان،‌ اصولگرایان و جریان اعتدال شکل بگیرد.

محمدرضا باهنر اظهار کرد: رقابت‌ها برای انتخابات آینده مجلس در حال شکل گیری است و این رقابت یا دو قطبی یا سه قطبی و یا چهار قطبی خواهد بود، اما بیشتر تصور من این است که این رقابت‌ها سه قطبی و بین اصلاح طلبان،‌ اصولگرایان و جریان اعتدال خواهد بود.

وی با بیان این‌که «در کشور ما وقتی انتخابات به اوج هیجان می‌رسد سونامی‌های جدید می‌آید» ابراز عقیده کرد: مثلا سه رئیس‌جمهور اخیر ما؛ آقایان خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی هر سه عملا دو ماه مانده به انتخابات اوج گرفتند و تا دو ماه قبل کسی نمی‌توانست تصور کند که این‌ها انتخاب می‌شوند. زمانی که سال 76 آقای خاتمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود من رئیس ستاد آقای ناطق نوری بودم که با ایشان رقابت می‌کرد.

 بعد از اینکه انتخابات نتیجه داد من هم نماینده شدم و خدمت آقای خاتمی رفتم و از ایشان پرسیدم شما که انتخاب شدید برنامه‌تان برای اقتصاد کشور چیست و نیروهای‌تان چه کسانی هستند؟ ایشان که آدم خوش برخوردی است خندید و گفت من اصلا فکر نمی‌کردم رئیس‌جمهور شوم. در مورد آقای احمدی‌نژاد‌ هم همین طور بود؛ واقعا در سال 84 دوماه مانده به انتخابات کسی فکر نمی‌کرد ایشان انتخاب شود. البته هر سه این افراد بزرگوار هستند و خدمات زیادی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این‌که نتیجه انتخابات مجلس آینده چه می‌شود هم موضوعی است که نیاز به زمان دارد؛ زیرا تحولات تند و غلیظ نزدیکی‌های انتخابات اتفاق می‌افتد و از حالا قابل پیش بینی نیست؛ اگرچه رقابت‌ها کم کم در حال شکل گیری است.