به گزارش پارس به نقل از تسنیم محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ضیافت افطاری که عصر امروز در دانشگاه امام صادق برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار داشت: برگزاری دو انتخابات در یک سال منافع و اشکالاتی دارد؛ هم‌پوشانی و هم‌افزایی جزء منافع آن محسوب می‌شود و اشکال آن این است که در این دو انتخاب مهم یکی تحت‌الشعاع دیگری قرار می‌گیرد ولی هر دو انتخابات در جای خود مهم است و باید به سرعت اشکالات آن را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه دو انتخابات خبرگان و مجلس در جایگاه خود مهم و تاثیرگذار است، افزود: ما نگرانی از بابت انتخابات خبرگان رهبری نداریم اما بالاخره برخی خواب‌های آشفته در مورد خبرگان می‌بینند و می‌گویند که ما 10 نفر را به خبرگان بفرستیم که ساز ناکوک بزنند.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دل ما قرص است و امید زیادی داریم که خواب‌های آشفته آنها در مورد خبرگان رهبری تعبیر نشود، گفت: اما چون محتمل قوی است باید روی آن حساس بود و نیروهای فعال سیاسی نباید از انتخابات خبرگان رهبری غافل بمانند. 
باهنر تاکید کرد: انتخابات خبرگان رهبری مهم و سرنوشت‌ساز است و ما نگرانی از بابت آن نداریم ولی باید همواره در حالت خوف و رجا باشیم. 
وی اظهار داشت: دو تشکل شناسنامه‌دار قوی یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر روی انتخابات خبرگان متمرکز شدند و حتی بعضا کاندیداهای خود را مشخص می‌کنند. 
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دهم گفت: انتخابات مجلس دهم یک فرصت و یک تهدید است؛ اصولگرایان یک رقیب جدی پای کار دارند یعنی برخی اصلاح‌طلبان و برخی اعتدالیون؛ اصولگرایان رقیب جدی در انتخابات مجلس دارند و ما آنها را به حضور جدی در انتخابات دعوت می‌کنیم ولی آنها باید قانون اساسی را رعایت کرده و فرایند انتخابات را بپذیرند.
باهنر با اشاره به فتنه 88 یادآور شد: متاسفانه خواستگاه فتنه از درون اصلاح‌طلبان بود لذا کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، باید مرز خود را با فتنه مشخص کنند. انحراف و فتنه خط قرمز است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از اقدامات حجت‌الاسلام تقوی و سایر اصولگرایان در راستای وحدت اصولگرایان تشکل می‌کنیم و باید سرعت را بالا ببریم تا اصولگرایان بر یک مبنا شروع به کار کردن کنند.