سیدحسین نقوی‌حسینی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی درباره نشست فوق‌العاده صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پرداخت و گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ساعت ۶/۳۰ دقیقه صبح امروز به‌صورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داد و مهمترین مسائل سیاسی-امنیتی داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داد.

او با بیان این‌که در این جلسه کلیه اعضاء به اتفاق حضور داشتند، خاطرنشان کرد: قرار شد باتوجه به قرارگرفتن برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس و احتمال بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ بلافاصله پس از اتمام کار تصویب برنامه ششم در صحن علنی مجلس و عدم امکان تشکیل جلسات کمیسیون در برنامه عادی و به‌صورت منظم، کمیسیون جلسات ویژه و فوق‌العاده تشکیل دهد و موضوعات مربوط به کمیسیون را بررسی و پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: کمیسیون امنیت امروز به اتفاق آراء تصمیم‌گیری کرد که جلسه امروز نقطه پایانی بر کلیه مسائل اخیر کمیسیون محسوب شود و این کمیسیون با اتحاد و اقتدار کامل به وظایف قانونی خود عمل کند.

به گزارش ایلنا، نشست امروز کمیسیون حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به پایان رسید.

در پی انتشار گزینشی و ناقص سخنان محرمانه وزیر امور خارجه در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر و معاونان وزارت امور خارجه توسط جواد کریمی‌قدوسی، رییس و برخی از اعضای این کمیسیون در جلسه‌ای اضطراری با محمدجواد ظریف در محل وزارت خارجه از او دلجویی کردند.

این درحالی است که وزارت امور خارجه در ۲ بیانیه و یک اظهارنظر رسمی ازسوی سخنگوی این وزارتخانه تمامی مدعیات نماینده عضو جبهه پایداری مشهد را تکذیب کرد.