سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی  تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را اقدامی امیدبخش برای جامعه دانست و گفت که ورود این جبهه به فضای سیاسی و اجتماعی کشور براساس مطالبه افکارعمومی در راستای قرار گرفتن‌های گروه‌های انقلابی در کنار یکدیگر است.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به هیچ عنوان شایسته نظام اسلامی نیست، تاکید کرد: امروز بیکاری جوانان به بزرگ‌ترین نگرانی جامعه تبدیل شده و با وضعیت کنونی اقتصادی نمی‌توان به آینده امیدوار بود؛ برای امیدواری در حوزه اقتصاد و معیشت مردم لازم است گروه‌های وفادار به انقلاب اسلامی با استفاده از اقتصاددانان فرهیخته شرایط را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم فراهم کنند.

نقوی‌حسینی گفت: متاسفانه در دولت یازدهم شاهد تعطیلی کارخانجات و بیکاری جوانان بوده‌ایم که این مهم زمینه افزایش بیکاری در کشور شده است؛ آنچه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌خواهد، وحدت و همگرایی همه جناح‌ها و احزاب درون انقلاب برای بر طرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و این خواست عموم مردم است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه نمی‌توان از وضعیت موجود دفاع و مدافع وضعیت کنونی بود، تاکید کرد: کسانی که فکر می‌کنند، می‌‌توانند مدافع وضع موجود باشند باید صادقانه با مردم سخن بگویند و پاسخگوی وضعیت نامناسب در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی باشند؛ برخی می‌‌خواهند بدون آنکه خود را پاسخگو و مسئول بدانند از وضعیت موجود دفاع کنند، اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به صراحت اعلام کرده که خواهان اصلاح وضع کنونی است.

وی در پایان گفت: تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب آن است که زمینه حضور نیروهای کارآمد، متخصص و متعهد در صحنه را برای دفاع از حقوق مردم فراهم کند