محسن کوهکن ، اظهار کرد: با توجه به تجارب انتخابات گذشته، گزینه های مطرح در سه ماه آخر انتخابات تعیین می شوند، که بر همین اساس در حال حاضر اصولگرایان در مرحله اجماع برای رسیدن به گزینه واحد هستند.

وی گفت: تجربه انتخابات گذشته ریاست جمهوری در دوران آقایان خاتمی، احمدی نژاد و روحانی نشان می‌دهد که همه اتفاقات در سه ماهه آخر رخ می دهد، به طوری که اگر پنج ماه قبل از برگزاری انتخابات به این آقایان می‌گفتند قرار است رئیس‌جمهور شوند، باور نمی‌کردند، بر این اساس با توجه به فرآیند گذشته انتخابات مشخص نشدن کاندیدای اصولگرایان در انتخابات آینده موضوع غیر منتظره ای نیست و هنوز وقت داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحث های درون حزبی و دورن گروهی در ارودگاه اصولگرایان مطرح است، افزود: هنوز ما وارد گزینه خاص نشده‌ایم و بحث ها حول محور جلوگیری از تکثر و رسیدن به اجماع است. چون معتقدیم قبل از آنکه بخواهیم وارد تعیین مصادیق شویم، باید همه برای رسیدن به وحدت تلاش کرده و بر پایه آن بر روی یک نفر اجماع کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان، با بیان اینکه در حال حاضر جامعه روحانیت مبارز پرچم ایجاد وحدت و همگرایی را در ارودگاه اصولگرایان به دست گرفته، گفت: درباره تهیه و تدوین منشور انتخاباتی همچون گذشته هنوز بحثی نشده و تنها تاکید بر اجماع برای رسیدن به یک گزینه است.