به گزارش پارس ، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با تسنیم درباره استراتژی‌ اصولگرایان برای وحدت و انسجام بیشتر در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: وحدت در انتخابات‌ مختلف با یکدیگر متفاوت است.

وی افزود: درباره اصل وحدت معتقدم این امر در انتخابات پیش رو به عنوان یک ضرورت و نیاز جدی است واین نیاز نسبت به گذشته تشدید شده است.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: بهترین شیوه در وحدت، وحدت بر محور اصول است، گروه‌ها و احزاب نیز می‌توانند وحدت بر اساس این محور را رقم زنند.

زاکانی با اشاره به برآیند جلسات برگزار شده بین اصولگرایان در زمینه انتخابات مجلس یادآور شد: طی جلسات مختلفی که در گذشته بین گروه‌های مختلف اصولگرایی انجام شده و جلساتی که خود جمعیت رهپویان برگزار کرده، افق را برای وحدت اصولگرایان روشن می‌بینم و شرایط را برای این امر شرایط مناسبی می‌دانم.

وی گفت: معتقدم فراتر از انتظار برای وحدت در مرکزیت حوزه‌های انتخابیه در مجموعه استان‌ها نیز اصولگرایان می‌توانند دست به دست هم دهند و با انتخاب افراد شایسته و کارآمدی که اقبال عمومی دارند به تشکیل یک مجلس کارآمد در انتخابات آینده کمک کنند.