به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، افزود: برای اینکه اصولگرایان یک حرف و یک تفکر داشته باشند و با هم اختلاف نداشته باشند، تلاش می‌کنیم.

وی، با تاکید بر اینکه همه ما اصولگرایان سر اصولی با هم مشترک هستیم و پای این اصول ایستاده‌ایم، در عین حال ادامه داد: اگر در جایی اختلافی است، اصولگرایان اختلافات را کنار بگذارند، چون الان زمان وحدت اصولگرایان است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: سعی ما بر این است که اصولگرایان حرف واحد زده و با یکدیگر اختلاف نداشته باشند؛ چراکه ما اصولی مشترک داریم و باید برای حفظ آن بایستیم.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر در جایی بین اصولگرایان اختلاف است، باید بگذاریم برای بعد؛ چراکه الان وقت اختلاف نیست و باید با وحدت در انتخابات حاضر شویم تا مجلس اصولگرای خوبی داشته باشیم که بتواند خوب کار کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵، گفت: با توجه به روندی که طی شده و چون آمریکا نانجیب است تا حدودی دلواپسیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی گفت: در مذاکرات باید توجه شود که همه تحریم‌ها به طور یک‌جا برداشته شود، نه اینکه ما همه چیز را ببندیم، ولی طرف مقابل تحریم‌ها را به طور کامل برندارد و سود ببرد و این‌ها شدنی نیست به همین خاطر ما کمی دلواپسیم.

عضو جبهه پایداری گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که آمریکایی‌ها بیش از آنچه که تصور می‌شود، نانجیب هستند و در این شرایط مسئولان مذاکره‌کننده باید خیلی حواسشان جمع باشد تا خدایی نکرده موردی پیش نیاید و عزت و دارایی ملت حفظ شده و نفع نظام و ملت مراعات شود.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه خوشبختانه مقام معظم رهبری نیز خطوط اصلی را به طور کامل به مسئولان اعلام کرده‌اند، افزود: آنچه خواسته ما از مسئولان است، این بوده که به خطوط قرمز توجه داشته باشند که دارند.