پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- افول محبوبیت حسن روحانی موجب شده تا سران جریان اصلاحات، وی را هر روزه مورد ملامت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، یکی از بزرگان جریان اصلاحات که نقش محوری در شکل گیری کارگزاران داشته توصیه هایی را به رئیس جمهور داشته است. 

وی در توصیه اول خود به حسن روحانی رئیس جمهور گفته است: شما در تعامل با مراجع و علما در قم کم کاری کردید و عملاً بسیاری از مراجع اصلی در قم پیوند عمیقی با دولت فعلی ندارند و صرفاً گزارش‌هایی به آنها داده می‌شود و اگر مطالبه‌ای داشته باشند، تازه آن هم من باید بگویم تا به آنها توجه شود، در حالی که توقع این است که شما از فرصتی که احمدی‌نژاد به خاطر تخریب روابط با مرجعیت ایجاد کرده بود، استفاده کنید. 

وی در مورد توصیه خود ابراز داشته است: در دولت شما توازن بین بخش کلان اقتصاد و بخش خُرد اقتصاد به وجود نیامد و در بخش کلان از جمله کنترل تورم پیشرفت‌هایی ایجاد شد اما در بخش خُرد که معیشت روزمره مردم است، هیچ کاری انجام نشد. تا شب انتخابات همه جامعه کار شما را از این به بعد تبلیغاتی محسوب می‌کنند و هر کار جدیدی که انجام دهید، دیگر فایده ندارد و مردم پولتان را می‌خورند و رأی هم به شما نمی‌دهند.

وی این چهره شاخص جریان اصلاحات با تاکید بر اینکه تذکرات متعددی هم به شما(حسن روحانی) دادیم و گوش ندادید توصیه سوم خود را اینگونه بیان کرده است: اینکه من به شما گفتم که از ظرفیت آقای سیدحسن خمینی استفاده کنید؛ به ویژه بعد از انتخابات خبرگان که ظرفیت بسیار جدی داشت اما شما به این هم بی‌ اعتنایی کردید و سیدحسن خمینی هم گله زیادی از دولت دارد و من هر چه تلاش کردم با او صحبت کنم هنوز دلش نسبت به دولت شما صاف نشده است. 

وی در پایان تخاطرنشان ساخته است: بخش رسانه‌ای دولت بسیار ضعیف است؛ ما بالاخره نفهمیدیم مشاورین شما اعتدالی است یا اصولگراست؟ً! 

وی افزوده است: ما چندین بار به شما گفتیم از تیم بچه‌های نزدیک به ...(یک آقازاده که در جریان فتنه نقش محوری داشت) در امور رسانه‌ای دولت استفاده کنید اما شما گفتید روی اینها حساسیت وجود دارد و حرف من را نپذیرفتید و الآن می‌بینید که دقیقاً رسانه تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه آسیب‌پذیری شما شده است.