پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- مشاور یک مقام اجرایی گفته است: تا انتخابات با اصلاح‌طلبان مدارا می کنیم و بعد دورشان می زنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، مشاور نام آشنای یک مقام اجرایی در یک مرکز تحقیقاتی تحلیلی از انتخابات ارایه کرده و اظهار داشته است: این روزها خیلی‌ها بحث عبور از روحانی را مطرح می‌کنند و می‌گویند دولت بدنه اجتماعی ندارد و وابسته به ماست و باید امتیاز بدهد که حرفهای نامربوطی است برای امتیاز گیری بیشتر.

وی اضافه کرده است: البته خیلی نباید واکنش نشان داد مخصوصا در عرصه عمومی و رسانه ای چرا که دوقطبی با اصلاح‌طلبان ایجاد می‌شود و این کاری است که هیچ چیزی عاید ما نمی‌شود.

وی با اشاره به جلسات و رایزنی های مختلف با اصلاح طلبان خاطرنشان ساخته است: ما باید رایزنی‌هایمان را با اصلاح‌طلبان گسترده کنیم و رفاقت بیشتر داشته باشیم و تا زمان انتخابات با آنها مدارا کنید تا در انتخابات به ما کمک کنند بعد از اینکه انتخابات تمام شد این توانایی هست که از آنها عبور کنیم.

وی تاکید کرده است: آن موقع خواهند فهمید که هیچ چیزی ندارند و این دوره هم قطعاً مثل دوره اول که آقای روحانی به آنها خیلی کمک کرد اما ناسپاسی کردند به آنها هیچ امتیازی نخواهیم داد اما باید با سیاست جلو برویم.

وی یادآور شده است: البته طرح بحثهایی چون «حصر»، «حجاب»، «کنسرت موسیقی» و حتی «دوچرخه سواری» بانوان برای علامت دادن به بدنه اصلاحات در دستور کار قرار دارد.