غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفتگو باشبکه المیادین لبنان اظهارداشت:

مشکل غربیان با ایران، مشکل آنان با حق و حقیقت است. صداقت و حقیقت باعث شد ملتی پشت سرنظامی قرار بگیرد و اگر این الگو رواج پیدا کند منافع آنان به خطر می‌افتد لذا تلاش می‌کنند هم چهره ایران را خراب کنند و هم دشمنان ایران را حمایت کنند.

 

وی در ادامه افزود: غربی‌ها سعی دارند انقلاب اسلامی را منزوی کنند و از ابزار مختلف هم استفاده می‌کنند، وجود سیدحسن نصرالله در یک کشور عربی باعث شده تا نسخه عربی انقلاب اسلامی را شاهد باشیم و همین باعث دشمنی دول استکباری با او شده است.

 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: روحی که درکالبد انقلاب اسلامی ست فراتراز بگومگوهای جناحی درداخل ایران است که صرفا ناشی از اختلاف نظرسیاسی ست.

 

حدادعادل با بیان اینکه استکبار هیچ گاه از دشمنی با ایران دست برنداشته است و زمانی جنگ تحمیلی بود و امروز نسخه دیگری را تجربه می‌کنند، گفت: تصور می‌کنند اگر ایران در فشار اقتصادی قرار گیرد ملت از نظام جدا می‌شوند اما مردم وقتی می‌بینند کسی وعده اقتصاد می‌دهد اما استقلال‌شان به خطر می‌افتد تحریم‌ها را تحمل می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: چیزی که امروز آمریکا را تضعیف کرده رفتار آنان در سوریه، عراق و افغانستان است، آمریکا امروز در ذهن مردم ایران شکست خورده و هیچ اعتمادی به آنان نیست.

 

نماینده مردم تهران در مجلس نهم بیان کرد: اسلام امروز قدرت بسیج کننده خود را در منطقه نشان داده است. بدخواهان کشورهای منطقه با علم کردن داعش و تجهیز آن سعی دارند مذهب را در مقابل مذهب قرار دهند اما مردم تفاوت‌ها را حس کردند و امروز مقاومت در مقابل نسخه تقلبی در جای جای کشورهای اسلامی قابل مشاهده است.

 

حدادعادل با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دیروز و امروز مصون از آسیب نیست، گفت: اگر عفلت کنیم از راه و روش امام خمینی و در اجرای رهنمودهای رهبری تعلل کنیم حتما دچار آسیب خواهیم شد.

 

وی با اشاره به موضوع برجام نیز اظهارداشت: در موضوع برجام از گفتگو با آمریکا چه نتیجه‌ای حاصل شد؟ شاهدیم که امروز نقض عهدکرده‌اند و نشان می‌دهد ملت حق داشت که حاضر به گفتگو نبود و بدبین به آنها بودیم.

 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امروز هم دلخوش‌های دیروز و هم دلواپسان دیروز در یک طرف ایستاده‌اند و شاهد بدعهدی غربیان و آمریکایی‌ها هستند.

 

حددعادل گفت:‌ موضوع ما امروز محکوم کردن تیم مذاکره کننده نیست بلکه بدعهدی طرف مذاکره مسئله است.

 

وی با بیان اینکه اصول رهبری آیت الله خامنه‌ای مطابق رهبری امام خمینی است و تفاوت بنیادین ندارد، یادآور شد: اداره ایران در 27 سال اخیر و تشخیص درست مبتنی برعقل و منطق نشان از روش درست ایشان در سیاست داخلی و خارجی است، رهبر انقلاب دیدگاه‌های خود را با استدلال با ملت مطرح میَ‌کند و دین و قانون اساسی ملاک رفتار و عمل ایشان است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس نهم خاطرنشان کرد: چشم انداز آینده ایران بستگی به تلاش مادارد از جمله آن تلاش مادر حوزه جنگ نرم وفرهنگی ست که بایدپابه پای مقاومت دربرابر خطرهای نظامی پیش رود.