سردار علی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صحبتهای اخیر جان کری وزیر خارجه آمریکا که گفته است "برای حل مشکلات بانکی، ایران دست از حمایت از حزب الله و اسد بردارد" اظهار کرد: درصورتیکه جان کری این حرف غیرمنطقی که در هیچیک از بندهای برجام وجود ندارد را زده باشد باید گفت که این حرف او بسیار احمقانه، غیرمنطقی، غیراصولی، غیراخلاقی و خارج از چارچوب برجام بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها برای فرار از فشاری که جامعه بین الملل بر آن وارد می کنند و برای توجیه بدعهدی ها و اشتباهات خود، حرف های بی ربطی را بر زبان می آورند تصریح کرد: آنها به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از جبهه مقاومت برنخواهد داشت.

سردار آسودی ادامه داد: آمریکایی ها مدام در ادبیات خود سعی دارند اینگونه القا کنند که ایران حامی و پشتیبان شخص بشار اسد است، درحالیکه حمایت ایران از بشار اسد صرفا به این دلیل است که اسد منتخب مردم سوریه است و در حقیقت حمایت ما از اسد حمایت از ملت سوریه است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سرنوشت سوریه را مردم سوریه تعیین می کنند افزود: اگر آمریکایی ها و اروپایی ها واقعا به دموکراسی و رای مردم اعتقاد دارند باید بدانند که اسد منتخب مردم سوریه است.

وی با بیان اینکه بدعهدی های آمریکا در برجام توجیه بردار نیست گفت: ایران در برجام تا کنون تمام تعهدات خود را به اذعان مقامات اروپایی و آمریکایی انجام داده اما طرف مقابل در انجام تعهداتش مدام بدعهدی می کند و این امری است که تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران نیز به آن اذعان دارد.