سردار غلامرضا جلالی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته با توجه به هفته پدافند غیر عامل عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد شبکه ملی اطلاعات و اینترنت منویات مهم و توصیه‌های خوبی داشته‌اند که باید توسط مسئولان به خوبی دنبال شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: بی شک رهنمود مراجع عظام در رابطه با پدافند غیر عامل می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون بدارد.

وی در رابطه با فعالیت های سازمان تصریح کرد: سازمان پدافند غیر عامل از سال 82 فعالیت‌های خود را آغاز کرد تا در جهت کاهش تهدیدات در جامعه اسلامی و ارتقای توان در مقابل خطرات گام بردارد.

جلالی بیان کرد: تهدیدات سایبری یکی از موضوعات مهمی است که پدافند غیر عامل آن را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: پدافند غیر عامل در جهت مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن نیز با مشارکت دستگاه‌ها برنامه‌های مشخصی را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: متاسفانه پهنای اینترنت بدون اینکه به محتوای آن توجه شود افزایش یافته است و ما وظیفه‌ای سنگین بر دوش داریم چرا که باید در مسیر اهداف خود بدون سلاح در مقابل دشمن به دفاع بپردازیم.

وی افزود: بهره گیری از روش‌های مختلف در جهت ایجاد رعب در دشمنان و ارتقای امنیت در نظام از وظایف و رسالت مهم سازمان پدافند غیر عامل است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: باید توجه داشت که دشمن برای تضعیف نظام در حوزه سایبری دست به تلاش می‌زند که در این باره باید در جهت جلوگیری از تضعیف آرمان‌ها و اهداف فرهنگی از سوی دشمن وارد میدان شویم.