سیدمهدی فاطمی‌ابهری عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، با اشاره به ماجرای انتشار فیش‌های حقوقی نجومی، تصریح کرد: در این رابطه قبلا هم گفتیم که این یک مسئله تازه نیست و دولت روحانی ادامه‌دهنده یک شیوه رایج غلط است، شیوه‌ای که برای مردم بسیار دردآور است.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه رئیس جمهور در رابطه با رفع این مشکل، گفت: با دستور آقای روحانی ماجرای فیش‌های نجومی حل نمی‌شود، الان مدتهاست از بیانیه وی گذشته و هنوز مردم چیزی در راستای رفع این مشکل ندیده‌اند. این مسئله یک ساله به وجود نیامده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: عده‌ای می‌گویند حقوق‌های نجومی قانونی پرداخت شده است، ولی آیا می‌توان با این بهانه موضوع را نادیده گرفت.

فاطمی‌ابهری اظهار داشت: حقوق‌های نجومی غیرشرعی است و برای اینکه جلوی این ماجرا گرفته شود، هم قوه قضائیه و هم مجلس باید وارد عمل شوند تا اگر نقصی در قانون وجود دارد، اصلاح شود، مجلس باید اولویت اولش همین باشد و البته با متخلفان هم باید برخورد شود. دولت نیز باید اجراکننده این قانون باشد و البته باید شفافیت اقتصادی داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: چیزی که جنبش دانشجویی را آزار می‌دهد این است که برخی مدیران از تمام مزایا و رانت‌های دولتی برخوردارند و امروز با جیب‌های پر، از رفع مشکلات دم می‌زنند در صورتی که خودشان این مشکلات را ایجاد کرده‌اند.