به گزارش پارس ، محمدرضا صادق در گفتگو با مهر، با اشاره به دیدار امروز مدیران رسانه های سراسری کشور با همکاران رئیس جمهور منتخب، اظهار کرد: این دیدار در رستای هماهنگی بیشتر با رسانه ها به منظور انعکاس اخبار مربوط به دکتر روحانی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این جلسه مشترک با مدیران رسانه ها، بتوان به روش بهتری در راستای اطلاع رسانی اخبار مربوط به رئیس جمهور منتخب ملت دست یابند.

مشاور رئیس جمهور منتخب در پاسخ به این سئوال که دکتر روحانی هم در جلسه مشترک با مدیران رسانه ها حضور خواهد داشت یا خیر؟ تصریح کرد: فعلا برنامه ای درباره حضور ایشان در این جلسه وجود ندارد و فقط قرار است همکاران رئیس جمهور منتخب در جلسه مذکور حاضر باشند.

وی درباره برنامه ها و دیدارهای امروز رئیس جمهور منتخب ملت نیز گفت: آقای روحانی امروز دیدار خاصی که قرار بر اطلاع رسانی از آن باشد، ندارد.

صادق در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه آیا رئیس جمهور منتخب برای انجام دیدارها تا زمان رفتن به پاستور خواستار تحویل گرفتن محلی بزرگ تر شده است؟ خاطر نشان کرد: فعلا درخواستی از سوی ایشان برای تحویل گرفتن محل اسکان موقت بزرگ تر مطرح نیست.

وی ادامه داد: آنچه در این خصوص در برخی رسانه ها مطرح شده بود، صحت ندارد.