پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- محمد عبدالهی- در طول سه سال گذشته از جانب گروه ها و چهره های دلسوز انقلاب همواره مطالبه از دولت برای مقابله با حضور جریان فتنه در ‏دولت صورت گرفته است. نفوذ عناصر فعال در فتنه 88 از همان زمان توافق آقای روحانی و اصلاح طلبان در جریان رقابت های انتخاباتی کلید خورد.  انفعال در برابر مصالح ملی، فراموشی اصول انقلابی سیاست خارجی و تصمیمات نادرست نیز نتیجه نفوذ جریان فتنه در کابینه آقای روحانی است.

 اما رخنه فتنه‌گران در لایه‌های دولت یازدهم که هدف نهایی آنها برچیده شدن نظام اسلامی است هر روز شکل گسترده‌ای به خود گرفته تا آنجایی رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به نفوذ دشمن در بدنه دولت هشدار داده‌اند. اگرچه حوزه نفوذ جریان فتنه را در دولت یازدهم نمی‌توان تنها به یک یا چند وزارتخانه خلاصه کرد اما وزارت علوم یکی از وزارتخانه هایی است که نیروهای وابسته به جریان فتنه به‌خوبی توانسته اند در آن نفوذ پیدا کنند . 

از ابتدای ریاست آقای روحانی حذف نیروهای انقلابی و نفوذ جریان فتنه در وزارت علوم کلید خورد. همین مساله موجی از اعتراض در جامعه دانشگاهی و سیاسی کشور ایجاد کرد.. اکنون نیز خبر میرسد  محمد فرهادی وزیر علوم! حسن عابدی جعفری را به سمت نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و هماهنگ‌کننده هیئت‌های انتظامی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منصوب کرد. عابدی یکی از مشاوران سران فتنه بود که در سال 88 بازداشت شد. وی در حال حاضر عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است. 

دیدار کاملا اتفاقی برادر روحانی، و معاون زنان روحانی (خانم مولاوردی)! با مصطفی تاج زاده از محکومان اصلی فتنه 88 هم قطعه دیگری از این خوش خدمتی دولت به جریان فتنه است. در واقع، قله کوه یخ فتنه دوستی دولت محترم!

حال باید این سوال را از آقای روحانی پرسید که آیا می شود شعار ولایت مداری و خدمت به مردم و راستگویی و اعتدال را سر داد و عملا در زیر پرچم فتنه گرانی که در مقابل نظام و مردم ایستادند سینه زد؟