محمدسعید انصاری در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تبریک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد، حماسه فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی سوم خرداد بر همه ایرانیان با غیرت مبارک باد، از دولت نیز در خواست دارم تا مشکلات مردم شریف شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را در اولویت قرار دهد. 

وی افزود: از همشهریان خود حلالیت طلبیده و از عشایر و مسئولان شهری و استانی حوزه انتخابیه خود برای همراهی و همکاری در حل مشکلات تشکر می نمایم. 

نماینده مردم آبادان گفت: مردم غیور آبادان در این مدت خدمت  جز صداقت و ایثار چیزی نداشته و تمام پتانسیل و انرژی جوانیم را در این مسیر پر افتخار گذاشتم، البته به ادامه کار و اتمام آن نیاز است. 

انصاری ضمن تشکر از حضور پر شکوه مردم در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، گفت: از نمایندگان منتخب برای مجلس دهم انتظار می‌رود تا نسبت به تکمیل پروژه هایی چون بیمارستان ‌های علوم پزشکی آبادان و نفت و تامین اجتماعی، آب شرب و اتمام گازرسانی و پروژه ‌های عمرانی اتوبان اروند کنار- آبادان، آبرسانی به روستاها  اقدامات لازم را انجام دهند. 

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از کسانی که تا این لحظه نسبت به بنده بزرگواری داشتند، سپاسگزاری می‌کنم و شهادت می‌دهم که بیش از وسعم برای مردم غیور آبادان تلاش نموده و از هیچ کمکی دریغ نکردم، از تمامی پرسنل مجلس شورای اسلامی نیز برای همکاری‌های بسیار قدردانی می‌کنم.