به گزارش پارس به نقل از نسیم، پس از انتشار نخستین تصویر از فهرست یاران روحانی در انتخابات خبرگان، که حسن روحانی در آن به طور اختصاصی سرلیستی فهرست خبرگان تهران را بر عهده دارد، برخی کانال های تلگرامی تصویر دیگری از این ائتلاف را منتشر کردند که حقیقت اختلاف میان روحانی و هاشمی را آشکارتر می کند.

در حالی که از چند هفته قبل فهرست خبرگان مردم به سرلیستی هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات خبرگان منتشر شده بود، روز گذشته حسن روحانی پوستری منتشر کرد که در آن هاشمی رفسنجانی از سرلیستی حذف و حسن روحانی به تنهایی در آن به عنوان سرلیست نمایش داده شده بود.
 
امروز اما تصویر دیگری منتشر شده است که روحانی و هاشمی هر دو سرلیست آن هستند ولی هاشمی در رتبه دوم و پشت سر روحانی قرار گرفته است.

اطلاعات منتشر شده در گروه های حامی دولت حکایت از آن دارد که این تصویر دوم برای زمانی تهیه شده بوده که روحانی و هاشمی به تفاهم رسیده و هاشمی نقش درجه دوم خود را به عنوان سرلیست پذیرفته باشد.

ریشه این اختلاف هم ظاهرا این است که هواداران روحانی معتقدند وی به عنوان رییس جمهور تنها زمانی رای اول تهران را به دست خواهد آورد که سرلیست خبرگان باشد اما هاشمی رفسنجانی که هم اکنون خود را رای اول می داند، حاضر به پذیرفتن این امر نیست.