به گزارش پارس به نقل از نافع، ناصر قاسمی افزود: در شرایط امروز منطقه، سیاست خارجی، اجرای برجام و اوضاع یمن و سوریه به مجلسی قدرتمند و ولایت مدار نیاز داریم و افرادی که قرار است در خانه ملت یا خبرگان رهبری، ایفای نقش کنند باید جزء بهترین ها باشند.

وی با بیان اینکه منتخبان دو مجلس خبرگان و نمایندگان باید افرادی قدرتمند، ولایت مدار و استکبارستیز باشند، خاطرنشان کرد: افرادی نیز که لیست نامزدهای مورد حمایت گروه های سیاسی را می بندند باید خود دارای حسن سابقه و ولایت مدار و استکبارستیز باشند.

قاسمی بیان کرد: معرفی لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت از طرف یک مفسد اقتصادی، خانه ملت را آلوده ساخته و به اعتقادات مردم آسیب می رساند.

وی با بیان اینکه براساس فرموده امام خمینی(ره)، "مجلس عصاره فضائل ملت است" تصریح کرد: اگر نامزدهای مورد نظر اصلاح طلبان و دولت از طرف افراد دارای سوء سابقه که حسن شهرت نداشته و براساس اسناد، سابقه همکاری با ساواک را دارند؛ معرفی شوند واقعا فاجعه است.

قاسمی با اشاره به اهمیت اجرای برجام گفت: در جایی می توان 8 سال عملیات اجرایی برجام را پیش برد که مجلسی قوی داشته باشیم زیرا ما مانند یک شاگرد منظم همه برنامه ها و اهداف مورد نظر آمریکا را به دقت انجام دادیم و حالا منتظر عملیاتی شدن وعده های آن ها باید باشیم و نمایندگان ما باید دارای روحیه ولایت مداری، استکبار ستیزی و دشمن شناسی باشند تا بتوانند خواسته ملت و نظام را به کرسی بنشانند.

کارشناس مسائل سیاسی استان همدان خاطرنشان کرد: با کمال تاسف برخی گروه های سیاسی که مدعی کار برای ملتند، افرادی را به عنوان فیلتر انتخاب نامزدها قرار داده اند که خود مرتکب جرم اقتصادی و فساد مالی شده و از طرف معاون اول وقت قوه قضاییه دادگاهی شده است.

قاسمی تصریح کرد: خود این محک تشخیص خوبی برای کسانی است که می خواهند حافظ منافع ملت باشند و وقتی نمایندگانی آینده از طرف مفسد اقتصادی و کسی که سابقه ارتشاء و اختلاس دارد؛ معرفی می شوند قطعا نمی توانند منافع ملی نظام را تامین کرده و به دنبال تامین منافع دشمن خواهند بود.