به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد، افزود: اسلام ناب، وجود مبارک امام خمینی(ره) و مشارکت مردم سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خبرگان و مجلس، اظهار کرد: حضور مردم در راستای سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و مقابل سیاست‌های دشمن است.

نماینده مردم بروجرد همچنین با اشاره به اجرای برجام، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در دوران پساتحریم باید همچنان سیاست راهبردی ایران باشد.

بروجردی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در همه عرصه‌ها مدنظر قرار گیرد و در یک محیط آرام و با همکاری هرچه بیشتر مردم مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت دولت در دوران پساتحریم بسیار سنگین است، بیان کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم از فرصت لغو تحریم‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ ظرفیت‌های موجود ضروری است، افزود: منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه و راه‌آهن از زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان بروجرد هستند که برای احداث آنها اقداماتی صورت گرفته است.