به گزارش پارس به نقل از فارس، سردار حسن حمیدزاده عصر امروز در همایش هیئت عاشقان ولایت در اراک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات دشمنان را بر هم زده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی و بسیار ارزشمند است که با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی انجامید.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کشور افزود: با توجه به اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده تجلی قدرت ایران است باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این ایام گام برداشته و به دشمنان ثابت کنیم که تا آخر پایبند به نظام هستیم.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل تصریح کرد: دشمنان از تمامی امکانات خود در راستای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توقف فرآیند تکاملی انقلاب استفاده می‌کنند که مردم باید با بینش و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

سردار حمیدزاده با اشاره به وجود مردم سالاری در کشور ادامه داد: مردم سالاری در ایران در تمام عرصه‌ها زبانزد همه دنیا بوده، اما آمریکا با دم زدن از نبود حقوق بشر، آزادی و دموکراسی در ایران به دنبال فروپاشی ارکان نظام است.

وی خاطرنشان کرد: عالی‌ترین مظاهر مردم سالاری در ایران دیده می‌شود که مهم‌ترین آن حضور گسترده مردم در انتخابات است و دشمنان باید بدانند که رای مردم تزیینی نیست بلکه مردم با پای خود و با اعتقاد قلبی در انتخابات شرکت می‌کنند.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل بیان کرد: آمریکا مانند یک غده سرطانی در قلب جهان اسلام کاشته شده و تمامی جنایات و آدم‌کشی‌ها در تمام دنیا توسط آمریکا، اسرائیل و آل سعود حمایت و هدایت می‌شود.

سردار حمیدزاده اظهار کرد: آمریکا بعد از اجرای برجام حقوق بشر را در ایران زیر سوال برده، این در حالی است که خود در دنیا به کشتار افراد بی‌گناه اقدام و از جنایتکارانی مانند داعش و گروهک‌های تکفیری حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معادلات دشمن را در تمامی بخش‌ها برهم زده گفت: دشمنان باید بدانند که ایران حمایت خود از حزب الله لبنان و انصارالله را ادامه می‌دهد و در این زمینه از هیچ قدرتی هراس ندارد.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان قدرت نظامی ایران را نشانه گرفته‌اند، ورود ناوچه‌های آمریکا به خلیج فارس و برخورد بسیار هوشمندانه نیروی دریایی سپاه به دشمنان ثابت کرد که تعرض به ایران امری غیرممکن است.

سردار حمیدزاده با اشاره به دارا بودن قدرت و اقتدار ایران در عرصه نظامی افزود: سامانه‌های نظامی ما در اوج قدرت هستند و اجازه ورود و تعرض به خاک ایران را به هیچ وجه نخواهند داد، همچنین ایران اسلامی با تمام قدرت و اقتدار از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل پاسداری و صیانت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن روز به روز در راستای نفوذ به کشور تلاش می‌کند، ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس دین، اخلاق و معنویت شکل گرفته و به یک الگوی اسلامی برای تمام دنیا به ویژه کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

سردار حمیدزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر جنایتکاران در قالب عناوین اسلامی به کشتار مردم مشغول هستند، گفت: تمامی این اقدامات در راستای تخریب اسلام و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان توسط آمریکا پشتیبانی و حمایت می‌شود.

وی اظهار کرد: آمریکا به دنبال نفوذ در کشور از طریق عوامل دست نشانده داخلی است که این افراد با عنوان اصلاح طلب، میانه رو و اعتدالی در کشور فعالیت دارند، در این زمینه مردم باید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه از ورد این افراد به مجلس جلوگیری کنند.

معاون امور مجلس پدافند غیرعامل ادامه داد: آمریکا به انتخابات این دوره مجلس در کشور چشم دوخته و به دنبال ایجاد مجلس آمریکایی در ایران است در این راستا مردم باید با انتخاب آگاهانه و انتخاب افراد متدین، دین‌دار، انقلاب و ولایی توطئه آمریکا را نقش بر آب کنند.

سردار حمیدزاده تصریح کرد: آمریکا به دنبال تحقق اسلام آمریکایی است که مردم با آگاهی و بصیرت افزایی و پیروی از فرامین رهبری، صحنه شکوهمند وفاداری به امام راحل و مقام معظم رهبری را در انتخابات حداکثری بیافرینند.