به گزارش پارس ، ایسنادر گفت وگو هایی جداگانه با نمایندگان مجلس، کارشناسان سیاسی و مذهبی دلایل اهمیت حضور در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ را بار دیگر یادآور شده اند.

تمام تلاش دشمن این است که مردم را از انتخابات ناامید کنند

یک نماینده مجلس با بیان اینکه نسبت به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴ خرداد خوش بین است گفت: مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده اند؛ ما بعد از ۳۵ سال انقلاب اسلامی به طور میانگین تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار کرده ایم که مردم در آن حضور خوبی داشته اند.

رحمت الله نوروزی تصریح کرد: امسال سال حماسه سیاسی است و با توجه به تلاش دشمن و از طریق ماهواره سعی می کنند مردم را ناامید کند امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری تیری به قلب دشمن بزنند.

او ادامه داد: من این مشارکت را بالا می بینم؛ در حال حاضر هم نشاط خوبی در جامعه وجود دارد و هم انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری از شور و نشاط بالایی برخوردار است.

نماینده مردم علی آباد با اشاره به اینکه رای مردم در سرنوشت سیاسی شان تاثیرگذار خواهد بود گفت: مردم باید با حضور در انتخابات رییس جمهور آینده را به مدت حداقل چهار سال انتخاب کنند؛ یعنی کسی که قوه اجرایی کشور را در این مدت عهده دار است. باید مدیر و مدبر باشد.

نوروزی تاکید کرد: بر همین اساس اگر ما در انتخابات مشارکت نکنیم آسیب است و باید همانطور که امام (ره) تاکید کردند به این مسئله توجه کنیم که انتخابات تکلیف است چون حفظ نظام در راس همه امور قرار دارد.

این نماینده مجلس با اظهار امیدواری از اینکه مردم به فرد لایقی رای بدهند خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراها هم همین طور است یعنی اگر مردم توسعه و آبادانی شهرشان را می خواهند باید در انتخابات شورای شهر و روستا هم شرکت کنند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام را واکسینه می کند

یک عضو هیات رییسه مجلس مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را باعث افزایش در دورن و خارج از کشور دانست و گفت: مشارکت حداکثری مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد می کند که زمینه دست اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می کند.

ضرغام صادقی افزایش میزان مشارکت در انتخابات را یکی از شاخصه های مهم برگزاری انتخابات در هر کشوری برشمرد و گفت: یکی از شاخصه های مهم دموکراسی در دنیا بحث انتخابات است به طوری که در هر کشوری به تناسب افزایش میزان مشارکت مردم رونق دموکراسی افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه پایه های اساسی دموکراسی مبتنی بر اسلام در جمهوری اسلامی نهادینه شده است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند میزان مشارکت مردم در انتخابات کشور و نظام را واکسینه و برای کشور مصونیت ایجاد می کند.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دامنه امنیتی درون و خارج کشور افزایش پیدا می کند و به تبع آن اقتدار جمهوری اسلامی به دوستارانش در خارج از کشور منتقل شده و ترس و ناامیدی و یاس را در دشمنان ایجاد می کند.

صادقی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مصونیتی برای کشور است افزود: زندگی در سایه مصونیت اقتدار کشور را به دنبال خواهد داشت و در زمینه دست اندازی دشمن به جمهوری اسلامی را کم کرده و امنیت و آرامش را برای کشور و دوستداران انقلاب اسلامی رقم می زند؛ همچنین باعث ناامنی دشمنان در عرصه بین المللی و عزت و اقتدار و شادمانی دوست داران انقلاب می شود.

وی اضافه کرد: اگر مشارکت حداکثری در انتخابات رقم زده شود امکان چانه زنی جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی افزایش پیدا کرده و طبیعتا با این قدرت ایران می تواند از حق و حقوق خود به بهترین شکل دفاع کند در این زمان است که دنیا می فهمد که دموکراسی و حقوق بشر به بهترین شکل در ایران رعایت می شود و مردم از جایگاه ویژه ای در تعیین سرنوشت شان برخوردارند.

به گفته صادقی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جمهوریت و اسلامیت نظام را به بهترین شکل به دنیا نشان می دهد.

نماینده مردم شیراز در ادامه خاطر نشان کرد: در کنار مشارکت حداکثری مردم باید فردی کارآمد را انتخاب کنند که با داشتن برنامه عملیاتی بعد از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را رقم زند. طبیعتا با روی کار آمدن چنین فردی در سال ۹۲ شاهد رقم خوردن دو حماسه سیاسی و اقتصادی خواهیم بود.

اولین سود حضور حداکثری در انتخابات به خود مردم برمی گردد

یک نماینده مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، گفت: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت ساز است چون شرایط نظام و کشور به گونه ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه ای است.

شکرخدا موسوی ا، خاطر نشان کرد: ما در دهه ویژه ای هستیم که دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته مطمئنا در این شرایط باید خلق حماسه ای که رهبری اشاره کرده اند رقم بخورد؛ این حماسه مختصات خاص خودش را دارد که می تواند تاثیرات بسیار مهمی برای پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد بنابراین اهمیت این انتخابات برکسی پوشیده نیست.

نماینده اهواز در مجلس ادامه داد: حماسه از شور، اراده و وحدت یک ملت نشات می گیرد که همه این ها مختصات خلق یک حماسه هستند.

موسوی تاکید کرد: مردم ایران بهتر از همه دوره های گذشته پای صندوق ها رای می آیند از همین حالا هم قرائن حاکی از این است که مردم حضور بالایی در انتخابات خواهند داشت. مناظره هایی هم که تلویزیون برگزار کرد طوری بود که مردم می توانند تشخیص بدهند چه کسی را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اولین سود حضور مردم در انتخابات به خود آنها برمی گردد، گفت: آنها می توانند با یک حضور حداکثری نظام را در مقابل دشمنان استکباری بیمه کنند بعد از آن راه پیشرفت را باز می کنند و به سمتی می روند که در راستای افق و چشم انداز ۱۴۰۴ است و قرار است به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ان شاءالله دولت آینده همه کارهای ناتمام دولت های قبلی را به اتمام برساند تا بتوانیم جایگاه واقعی خود در منطقه و دنیا را بهتر از گذشته بسازیم به همین دلیل منفعت اصلی اثرات یک حضور سیاسی به خود مردم می رسد و شرایطی فراهم می شود تا آنها بهتر زندگی کنند و وضعیت معیشتی و بین المللی بهتری داشته باشیم.

موسوی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که باعث می شود یک کشور مقتدرتر و قدرتمندتر از امروز باشیم، تحقق پیدا کند.

حضور گسترده مردم در انتخابات، اقتدار نظام را افزایش می دهد

نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش افزایش می دهد.

حبیب آقاجری، اظهار کرد: برنامه های خوبی که صدا و سیما برای معرفی نامزدها تدارک دید، شرایطی را به وجود آورد که مردم به راحتی از دیدگاه ها و نظرات نامزدها مطلع شوند و روز به روز هم که جلوتر می رویم، فضای انتخاباتی گرم تر می شود و امید است همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه سیاسی شکل بگیرد.

وی با بیان این که شرکت حداکثری در انتخابات تحکیم، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا ثابت می کند، بر ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: حضور پررنگ در انتخابات اول این که باعث می شود حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است، تحقق یابد و دوم این که اگر ما در این مقطع بتوانیم مثل گذشته خوب عمل کنیم و از انقلاب مان به خوبی پاسداری کنیم، در واقع به مردم دنیا چه دوست و چه دشمن نشان می دهیم که ما در هر شرایطی از این انقلاب و نظام با تمام توان پشتیبانی می کنیم.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر این که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بیشتر می کند، برای دوستان و دشمنان ما هم پیام هایی دارد؛ دشمنان ما با دیدن حضور مردم به این نتیجه می رسند که این انقلاب پشتوانه مردمی دارد و نمی توانند نقشه ها و برنامه های شان را عملی کنند. از سوی دیگر این حضور، دوستان انقلاب ما را امیدوار می کند. به ویژه دوستانی که در منطقه و جهان، انقلاب و جمهوری اسلامی ما را الگو قرار داده اند. همچنین این امیدواری در کشورهایی که موضوع" بیداری اسلامی" را دنبال می کنند و در تلاش برای پیاده کردن اسلام در کشورشان هستند نیز به وجود می آید.

وی در ادامه صداقت، کارآیی، شجاعت، ولایت مداری، اخلاص و استکبارستیزی را از معیارهایی دانست که نامزدها برای تحقق آرمان های انقلاب، امام (ره) و رهبری باید دارا باشند و افزود: به نظرم نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اخلاق مداری را رعایت کردند؛ اگرچه می توانستند بهتر از این هم باشند و امیدواریم تا فرصت باقی مانده تا انتخابات، کاندیداها در این زمینه بهتر عمل کنند.

آقاجری گفت: مردم ایران به عنوان یک تکلیف خدایی، با تمام ظرفیت، بانشاط و پررنگ در انتخابات شرکت کنند تا ان شاءالله حماسه سیاسی را شکل دهند و دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کنند.

حضور مردم در انتخابات تیری در قلب و خاری در چشم دشمن است

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: یکی از افتخارات نظام اسلامی این است که به اندازه عمرش هرسال یک انتخابات دارد و این نشان می دهد نظام ما نظامی برگرفته از مردم سالاری دینی است.

سید راضی نوری خاطر نشان کرد: حضور سبز مردم در تمام صحنه های سیاسی در تاریخ این نظام ثبت شده، یکی از مسائل قوام بخش و پشتیبان نظام و انقلاب نیز همین حضور مردم است، مردم در تظاهرات، راهپیمایی ها و انتخابات مختلف همیشه حضور داشتند و حضور سبزشان باعث پشتیبانی نظام می شود.

نماینده شوش ادامه داد: سال ۹۲ براساس فرمایش رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامیده شده ما به این مساله ایمان داریم که مردم با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد که مبدا حماسه اقتصادی می شود تا مشکلات معیشتی و اقتصادی برطرف شود.

این نماینده اصولگرا تاکید کرد: مردم با حضورشان می توانند این شعار را به تمام یاوه گویان استکبار بدهند که همیشه و با تمام تهدیدها و تحریم ها از ولایت و رهبری فاصله نمی گیرند، حضور تک تک مردم در انتخابات تیری در قلب دشمن و خاری در چشم او خواهد بود.

نوری یادآور شد: آینده هر کشوری که به عنوان نظام مردم سالاری معرفی شده به دست مردم است و حضور تک تک آنها آینده خودشان را به دست خودشان می سازد، حضور مردم در انتخابات چشمگیر و تاثیرگذار خواهد بود و باعث افزایش قدرت و اقتدار ملی خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم ما تا به حال ثابت کردند که درپای صندوق های رای حاضر خواهند شد، آنها به نظام اعتقاد دینی و آرمانی دارند و علیرغم همه تهدید ها و تحریم ها در انتخابات مشارکت می کنند، مردم مثل میخی فولادی هستند که هر قدر به سر آن زده شود مستحکم تر می شود.

صباح زنگنه: حضور پررنگ مردم در انتخابات، سیاست های جهانی ر ا تغییر خواهد داد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بر سیاست های جوامع بین المللی تاثیرگذار است.

صباح زنگنه  در موارد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و تاثیر آن در عرصه بین المللی عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری ایران شاید جدا از موقعیت ژئوپلیتکی که دارد انتخاباتی باشد مانند انتخاباتی که در دهها کشور دیگر برگزار می شود و اهمیت چندانی برای جوامع بین المللی ندارد ولی موقعیت و جایگاه ایران در منطقه این امر را پر اهمیت ساخته است.

وی افزود: نقشی که ایران می تواند در مسائل مختلف منطقه ای ایفا کند توجه جهانیان را به انتخابات ریاست جمهوری ما معطوف کرده و طبیعتا با پیروزی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری تا حدودی رویه اعمال سیاست خارجی آنها می تواند متفاوت باشد. اصولی بین آنها مشترک خواهد بود ولی در نحوه ی برخورد آنها شاهد تغییراتی خواهیم بود.

زنگنه با بیان اینکه در اغلب کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند گفت: اگر به سمت همکاری با حفظ اصول حرکت کنیم برخورد سایر کشورها هم متفاوت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تاثیر حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری د عرصه بین المللی گفت: قطعا هر قدر مردم حضور پررنگ تری در انتخابات داشته باشند به همان اندازه هم بر روی سیاست ها و محاسبات بین المللی تاثیرگذار خواهد بود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: به هر اندازه که حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر باشد جوامع بین المللی هم بر روی نقش ایران در عرصه ی جهانی محاسبات دیگری انجام داده و حساب دیگری باز می کنند ولی اگر کشورهای منطقه و فرا منطقه ببیند مردم با بی میلی و بی توجهی با انتخابات برخورد می کنند رویه سایر کشورها هم در قبال ایران مخرب خواهد بود چرا که حکایت از ضعف پشتوانه مردمی دولت مردان دارد. بنابراین حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری بر سیاست سایر کشورها نسبت به ایران کاملا تاثیر گذار است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین عامل در افزایش قدرت چانه زنی ایران است

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: هرچقدر مردم بیشتر به پای صندوق های رای روند قدرت چانه زنی و مذاکره ایران با کشورهای دیگر در عرصه بین المللی افزایش می یابد.

الهام امین زاده، استاد دانشگاه  درباره تاثیر نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات در عرصه بین المللی گفت: اگر به بررسی نظام های جهان بپردازیم نظام هایی که حتی از لحاظ اقتصادی و سیاسی هم قوی باشند اگر از پشتوانه مردمی بهره مند نباشند، در این صورت نمی توان این نظام ها را موفق و قدرتمند نامید.

وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم برای اصلاح مسائل داخلی و حضور قوی مردم در صحنه تلاش کنیم اولین پایه این قدرت پشتوانه مردمی است. یکی از جلوه های پشتوانه مردمی علاوه بر حمایت ها، حضور پررنگ مردم در روزهای خاص و اتفاقات انتخاباتی برای تعیین سرنوشت خود است.

امین زاده اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه براینکه می تواند همانند یک نماد و سمبل در خارج از کشور عمل کند، می تواند در حل مسائل بین المللی که ایران در آن دخیل است نیز تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته یی ایران با ۱+۵ گفت: مذاکرات هسته یی میان نمایندگان کشورها انجام می شود که نمایندگان اعتبار خود را از پشتوانه مردمی می گیرند اگر این پشتوانه نباشند تنها حضور یک فرد نمی تواند موفقیتی در مذاکرات به همراه داشته باشد.

کاندیداهایی که رای نمی آورند، تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند

یک نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت قانون مداری کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات گفت: اگر کاندیداها خودخواه و متکبر نباشند و تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیرند، بعدازظهر انتخابات که شورای نگهبان انتخابات را تایید کرد به کسی که رای آورده تبریک می گویند.

سید مرتضی حسینی، با تاکید به اینکه کاندیداها به نتیجه انتخابات تمکین کنند گفت: کاندیداها باید به کسی که رای مردم را از آن خود کرده تبریک بگویند چون به هر صورت مردم پای صندوق های رای آمده و رای داده اند.

او ادامه داد: کاندیدایی که در انتخابات رای نیاورده نباید همه چیز را زیر سوال ببرد و و تحت تاثیر القائات قرار بگیرد، چون برخی کاندیداها اطرافیانی دارند که به آنها القاء می کنند که شما در صدر هستیدف به همین دلیل اگر رای نیاورند ممکن است این تفکر در آنها شکل بگیرد که همان اتفاقاتی که در سال ۸۸ افتاد، افتاده است.

این عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس تاکید کرد: کاندیداها باید سالم باشند و تن به این جوسازی ها و دشمن تراشی ها ندهند و بعد از انتخابات با یک طمانینه بیانیه بدهند و به کسی که رای آورده تبریک بگویند.

انتخابات پر شور کشور را در مقابل بیگانگان بیمه می کند

نماینده مردم فاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری یک انتخابات پر شور و با مشارکت بالا کشور را در مقابل تهاجم بیگانگان بیمه می کند.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو صحنه سرنوشت ساز برای کشور، مردم و نظام است که حضور مردم می تواند آن را در مسیر پیروزی و موفقیت نظام هدایت کند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات روز جمعه بار دیگر نظام را در مقابل حملات دشمن بیمه می کند و قطعا باعث ناامیدی دشمنان از تحریم، تهدید و تردید به نظام اسلامی می شود و لازم است برای تحقق این موضوع مردم ما که در گذشته نیز آگاه و بیدار بوده اند با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند تا در نهایت با سربلندی مردم در این امتحان، نظام اسلامی مستحکم تر و با صلابت تر بتواند در مسیر روبه جلو گام بردارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که همواره حضور چشم گیر مردم در انتخابات ها را شاهد بوده ایم، امیدواریم روز جمعه نیز شاهد همین حضور چشم گیر باشیم.

موسوی لارگانی یادآور شد: خواص جامعه نیز باید پیشاپیش مردم در صحنه انتخابات شرکت کرده و با در دست گرفتن سرنوشت خود رییس جمهور اصلح و منطبق با معیارهای انقلاب، نظام و رهبری را انتخاب کنند.

مردم سالاری دینی با حضور مردم محقق می شود

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مشارکت مردم در انتخابات بالاترین و اثرگذارترین عامل برای ایجاد حماسه سیاسی است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی  با بیان این که « مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را افزایش می دهد» ، تاکید کرد: مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم محقق می شود.

وی افزود: ناامیدی و یاس دشمنان و تسلیم شدن در برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از آثاری است که مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات می تواند داشته باشد؛ چراکه مشارکت اساسی ترین عاملی است که می تواند حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را ایجاد کند.

وی با تاکید بر تاثیرگذار بودن مشارکت بالای مردم درانتخابات در بهبود شرایط کشور اظهار کرد: در هر کجای دنیا به طور طبیعی دشمن فشارهای زیادی را ایجاد می کند که در مقابل این فشارها همواره یک حرکت عظیم مردمی ایجاد شده و در نهایت دشمن که توانایی مقابله با این حرکت عظیم را ندارد عقب نشینی می کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که « مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام و انسجام جامعه را تثبیت می کند» ، اظهار کرد: معتقدیم حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند می تواند بسیاری از گره هایی که امروز حتی با دندان باز نمی شود را خود به خود باز کند.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: برگزاری همزمان این دو انتخابات مهم، انگیزه مردم را برای مشارکت حداکثری دوچندان می کند. این همزمانی می تواند همگان را به صحنه کشاند و مشارکت حداکثری مردم را رقم بزند.

پیش بینی مشارکت ۷۰درصدی مردم پای صندوق های رأی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد: مشارکت ۷۰ درصدی مردم را در انتخابات ریاست جمهوری شاهد خواهیم بود.

غلامعلی جعفرزاده  با بیان اینکه از هفته گذشته شور و شعف خاصی بین مردم برای مشارکت در انتخابات ایجاد شده، تاکید کرد: هر قدر که دشمن به ما فشار وارد کند، وحدت و انسجام ملی هم بیشتر خواهد شد، به ویژه اینکه رهنمودهای رهبری نیز در این راستا کارگشا بوده و فرمایشات ایشان بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: من رشد سریع مشارکت مردمی را دیدم و براین اساس پیش بینی می کنم حداقل ۷۰ درصد در انتخابات حضور داشته باشند. به ویژه انتخابات شوراها توانسته شعف بسیاری در مردم ایجاد کند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: به نظر می رسد مشارکت انتخابات شوراها در حوزه انتخابیه من (رشت) با توجه به شور ایجاد شده در مقایسه با استان ها و شهرستان های دیگر رتبه اول کشوری را کسب کند.

انتخابات نمایش اسلامیت و جمهوریت نظام است

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار داشت: انتخابات و تعیین سرنوشت آینده کشور به دست مردم در چارچوب مردم سالاری دینی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

سید راضی نوری، با بیان اینکه به تعداد سال های عمر انقلاب، انتخابات برگزار شده است، گفت: مردم همواره ثابت کرده اند که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچ گاه به نظام، امام (ره) و رهبری جفا نکرده و ان شاءالله در ۲۴ خرداد هم با خلق حماسه ای سیاسی، مقدمه حماسه اقتصادی را فراهم می کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات تجلی آرمان های نظام و انقلاب در مشارکت مردم در تمام مسایل اصلی اجرایی و مدیریتی کشور و همچنین مشارکت در تعیین سرنوشت خویش در چارچوب آرمان های ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است و جمهوریت و اسلامیت نظام را تثبیت می کند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به فلسفه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، حضور تک تک مردم پشتوانه نظام خواهد بود، افزود: امروز اگر شاهد این همه هیاهو در رسانه های بیگانه و معاند هستیم، مؤید این است که هر رأی مردم به منزله تیری به قلب دشمن متخاصم است و در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته هم شاهد بودیم که مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچ گاه به نظام، امام (ره) ، رهبر و ولایت فقیه جفا نکردند و در صحنه های سیاسی ۲۴ خرداد نیز با حضور در پای صندوق های رای حرف خود را به گوش تمام جهانیان خواهند رساند که ما آینده خود را به دست خود ترسیم خواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس با تأکید بر اینکه انتخابات نمایش اسلامیت و جمهوریت نظام در سطح جهانی در مقابل تمام دشمنی های آمریکا و ایادی داخلی آن است، تصریح کرد: اگر این حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری محقق شود، مقدمه ای برای حماسه اقتصادی خواهد بود تا رئیس جمهور آینده با پشتوانه بالا و با برنامه ریزی های جدید مشکلات اقتصادی و میشتی مردم را رفع کند.

نوری گفت: همچنین حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی، در صحنه سیاست بین المللی هم بازتاب های مطلوبی برای کشور خواهد داشت و می توان با اتکا به جمهوریت نظام، همانند عرصه های سیاسی و فرهنگی به استقلال اقتصادی هم دست یافت. به طور یقین حضور مردم در روز رای گیری عزت و اقتدار نظام را در منظر جهانیان تثبیت می کند.

حماسه سیاسی در انتخابات تبلور می یابد

رییس شورای عالی حزب همبستگی کفت: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم محقق می شود.

محمدرضا راه چمنی در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات مظهر تبلور حماسه سیاسی است، ملت شریف ایران نیز باید برای تحقق این حماسه در انتخابات پیش رو حضور چشمگیری از خود نشان دهند.

وی افزود: در راستای تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری مردم باید در روز ۲۴ خردادماه با حضور در پای صندوق های رای از حق قانونی خود استفاده کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر سرنوشت ساز بودن رای مردم اظهار کرد: مردم باید بدانند که رای شان موثر است و هر فردی را که آن ها انتخاب کنند، رییس جمهور کشور خواهد شد. آن ها بدانند که با شرکت نکردن در انتخابات حماسه سیاسی شکل نگرفته و فرد اصلح انتخاب نخواهد شد.

رییس شورای عالی حزب همبستگی با تاثیرگذار بودن مشارکت همگانی مردم در روابط بین المللی کشور خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های اقتدار ملی هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است؛ لذا هرچه کشور از نیروی انسانی بیشتری برخوردار باشد مشروعیت و مقبولیت و در نهایت اقتدار ملی آن کشور تقویت می شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در روز ۲۴ خردادماه پای صندوق ها رای موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود که افزایش این اقتدار نیز یاس و ناامیدی دشمنان را نتیجه می دهد. دشمنان زمانی که این حضور چشمگیر را مشاهده کنند درمی یابند که دیگر نمی توانند در مقابل ملت همیشه در صحنه ایران بایستند. آن ها با مشاهده این حضور چشمگیر از مواضع خود عقب نشینی کرده و در نهایت فشارها و تحریم های اقتصادی علیه کشور خاتمه می یابد.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری و مشارکت همگانی مردم باید همراه با انتخاب رییس جمهوری باشد که بتواند در سطح بین الملل با ایجاد تعامل با سایر کشورها سربلندی نظام جمهوری اسلامی را رقم بزند.

رییس شورای عالی حزب همبستگی در پایان با اشاره به همزمانی برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا با بیان این که « همزمانی این دو انتخابات زمینه را برای گسترش حضور مردم پای صندوق های رای فراهم می کند» اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ سیاسی بودن، شور و اشتیاق فراوانی را در جامعه ایجاد می کند. انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به واسطه این که یک انتخابات اجتماعی است باعث می شود تا قومیت ها و گروه های مختلف برای انتخاب شدن فردی از قوم خود پای صندوق های رای بیایند که درنهایت مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یابد.

حضور پرشور و شعور مردم دشمن را مأیوس می کند

نماینده مردم اصفهان، برگزاری انتخابات را از ارکانی دانست که همواره در افزایش اقتدار نظام موثر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات های مختلف در داخل کشور خاطر نشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده است که نقش این انتخابات بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه توجه به اهمیت انتخابات موجب پیشرفت عدالت در جامعه می شود، اظهار کرد: همواره در زمان برگزاری انتخابات های مختلف، مردم حضور و مشارکتی حداکثری از خودشان نشان داده اند که این حضور حداکثری آثار و نتایج زیادی در عرصه های داخلی و خارجی داشته است.

سالک افزود: یکی از آثاری که این حضور حداکثری در عرصه های بین المللی برای کشور به ارمغان آورده است، یاس و ناامیدی دشمنان ما است. حضور پرشور و شعور مردم می تواند زیاده گویی های دشمنان را نابود کند و آنها را مأیوس نماید.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رییس جمهور باید با رای بسیار بالا انتخاب شود، تاکید کرد: رییس جمهور باید از حدود ۵۰ میلیون نفری که پای صندوق های رای می آیند رای بیش از ۳۰ میلیون آنها را کسب کند.

سالک با اشاره به آثار مشارکت بالای مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: زمانی که مردم حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشند، یک دولت مقتدر تشکیل می شود که این دولت مقتدر با عقلانیت و تدبیر خود اقدام به برنامه ریزی جهت رفع مشکلات داخلی و همچنین برون رفت از فشارها و تحریم های بین المللی می کند که این امر در بهبود شرایط کشور می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان با تاکید بر اهمیت مدیریت شهری اظهار کرد: امروزه تاثیر مدیریت های محلی و شهری بر کسی پوشیده نیست گرچه برگزاری همزمان انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، موجب تحت الشعاع قرار گرفتن انتخابات شوراها می شود ولی ان شاءالله این همزمانی بتواند در گسترش حضور مردم پای صندوق های رای نقش موثری ایفا کند.

حضور حداکثری در انتخابات بیعت مجدد با جمهوری اسلامی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: حضور حداکثری در انتخابات به معنی بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران و آرمان های والای آن است.

آیت الله محمدعلی تسخیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و تاکید مقام معظم رهبری بر این مساله، افزود: امروز دشمنان چهار چشمی مواظب هستند تا ببینند حضور ملت در این انتخابات تا چه حدی است لذا شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور و شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات اعلام می کنیم که ما به آرمان های جمهوری اسلامی کاملا وفادار هستیم و به دنبال منویات امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم و آنها را محقق خواهیم ساخت.

این شخصیت برجسته جهان اسلام تاکید کرد: باید بدانیم که حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به معنای بیعت مجدد با جمهوری اسلامی و آرمان های بلند آن است.

تسخیری همچنین با تاکید بر تمکین به قانون از سوی کاندیداهای انتخاباتی و هواداران آنها، گفت: مساله قانون یعنی نگه داشتن اصل آرمان و تعهد به کل ارزش های والای جمهوری اسلامی است، بنابراین باید مساله تمکین به قانون را اصل قرار دهیم و به هیچ وجه به فکر مخالفت با قانون نیفتیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام خاطرنشان کرد: قانون اصل کار و تبلور همه ارزش هاست، لذا همه باید به فکر تمکین به آن باشند تا این نظام مقدس بتواند به اهداف و آرمان های بلند خود برسد.

پذیرش نتیجه انتخابات نشانه بلوغ دموکراسی دینی است

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دوره شاهد هستیم که کاندیداها به قصد خدمت به عرصه انتخابات ورود کرده اند، گفت: بعد از انتخابات آنهایی که رای نیاورده اند باید به شخص منتخب تبریک گویند که این مسئله نشان دهنده بلوغ دموکراسی دینی در این کشور است.

سیامک مره صدق، در مورد ضرورت پایبندی کاندیداها به قانون بعد از اعلام نتایج انتخابات، اظهار کرد: کسی که داوطلب و نامزد برای احراز مهمترین پست اجرایی کشور و دومین پست نظام سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، الزاما باید فردی پایبند به قانون باشد.

وی با بیان اینکه در این دوره شاهد پایبندی تمامی کاندیداها و اکثریت هوادارانشان به قانون هستیم، گفت: تخریب، توهین به یکدیگر، راه اندازی کارناوال تبلیغاتی و استفاده از فعالیت های که متناسب با جامعه نیست از جمله مواردی هستند که در این دوره هیچ یک از کاندیداها و هوادارانشان آنها را تشدید نکرده اند.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مناظره های انتخاباتی بیشتر جو منتقدانه حاکم بود تا تخریبی، اظهار کرد: در این زمینه امید ایجاد شده که ملت ایران با درک پیام تاریخی مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی قصد جدی برای پیروی از این فرمان الهی دارند.

مره صدق با اشاره به اینکه تمامی کاندیداها قصدشان برای خدمت به مردم است نه دست یابی به قدرت، گفت: کاندیداها می خواهند که با در اختیار داشتن امکانات یک رییس جمهور آنچه را که مدنظر و مطلوب مردم است، فراهم کنند.

وی به انصراف دو نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: حتی دیدیم که دو نفر از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از گردونه انتخابات انصراف دادند تا داوطلبانی که باقی می ماند برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند و این کار برای هدف خدمت به مردم است نه رسیدن به قدرت.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بنابراین بعد از انتخابات هم کسانی که رای لازم را به دست نیاورده اند باید به کسی که پیروز انتخابات است تبریک گویند زیرا این اقدام نشانه ه ایی از مردم سالاری دینی بوده و بلوغ دموکراسی دینی را به همه دنیا نشان می دهد.

مره صدق یادآور شد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران تنها انتخاباتی در دنیاست که بر پایه زور، ستم و توان مالی برگزار نمی شود بلکه انتخابات در ایران با تفکر، خرد و شور همراه است و علت آن نیز وجود ولایت فقیه در این کشور است که جلوی تداخل ارزش ها را می گیرند و اگر خطری متوجه باشد حتما تذکر می دهند و این باعث می شود هیچ گاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خطر خارج شدن از راه راست قرار نگیرد.

مشارکت ۸۰ درصدی در انتخابات رقم می خورد

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا بالای ۸۰ درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند.

عبدالرضا مصری، با این پیش بینی که بیش از ۸۰ درصد مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند، گفت: رای ساکت یا خاموش برخلاف دوره های قبل بیشتر است چون در دوره های گذشته هیجانات اجتماعی بالا بود که این دوره جای خود را به تفکرات اجتماعی داده است.

وی افزود: مردم با درس هایی که از انتخابات گذشته گرفته اند با نوعی جدیدی از تعقل، اندیشه و مقایسه وارد موضوع انتخابات شده اند به طوری که تبلیغات توام با هیجان و جنجال کم اثر شده و تعقل و اندیشه جایگزین آن شده است.

این عضو فراکسیون اصو ل گرایان رهروان ولایت با بیان اینکه روز ۲۴ خرداد به مثابه شرکت همه مردم در مذاکرات بین المللی است، توضیح داد: مردم با حضورشان در انتخابات انگار در مذاکرات بین المللی شرکت کرده اند بدان معنا که تاثیر هر رای آنها، به رییس جمهور آینده قدرت بالاتری برای شرکت در معادلات جهانی از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی می دهد.

مصری تاکید کرد: اگر می خواهیم وزن جمهوری اسلامی در مذاکرات در تمامی ابعاد بیشتر باشد باید همه در انتخابات شرکت کنیم چون با این کار قدرت و توان بیشتری را به رییس جمهور آینده برای در دست گرفتن سکان هدایت مذاکرات می دهیم.

این عضو فراکسیون اصو ل گرایان رهروان ولایت خاطر نشان کرد: در حال حاضر غرب تلاش می کند تا سردی و تردید را در انتخابات القا کند که طبیعتا حضور گسترده مردم در انتخابات باز هم تمامی توهمات آنها را نقش بر آب می کند.

وی با بیان اینکه برداشتن موانع سیاسی در کشور باعث حل مشکلات اقتصادی به بهترین نحو می شود، گفت: اگر همه در انتخابات شرکت کنیم می توانیم بعد از خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را رقم زنیم. مردم شریف و موقعیت سنج ما می توانند به خوبی لزوم شرکت گسترده در انتخابات را درک کنند به همین دلیل مطمئنا در روز جمعه ۲۴خرداد حماسه گسترده خلق می شود.

رای دادن دفاع از خود است

مشاور امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رای دادن دفاع و حفاظت از خودمان در برابر دشمنان است.

حسین شیخ الاسلام در گفت وگو با ایسنا درباره ضرورت مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در هر کشوری مهمترین مساله امنیت ملی اش است. امنیت ملی حفاظی است که شما در آن زندگی می کنید و در آن آزادی و قدرت بیان تان را دارید.

وی ادامه داد: هر رای به مثابه آجری است که بنای امنیت ملی کشور را می سازد اگر همه ملت رای دهند و نقش خود را ایفا کنند، این حفاظ از همه حفاظت خواهد کرد؛ اما اگر آجری سرجایش نباشد، بلاشک این بنا نفوذپذیر خواهد بود و طمع دشمن را برخواهد افروخت.

وی افزود: این را بدانیم که همه ما در حفاظت از کل وجودی خودمان باید نقش خودمان را خوب ایفا کنیم. این یک وظیفه، عقلی، شرعی، قانونی و تکلیف است. کسانی که در یک خانه زندگی می کنند، می دانند که این خانه باید در مقابل باد، زلزله و تهاجم هوشمند پایدار بماند و برای این پایداری به مشارکت همه برای ساخت نیاز دارد.

مشاور امور بین الملل رییس مجلس درباره تاثیر این حضور بر عرصه های داخلی و خارجی نیز تصریح کرد: از نظر داخلی این حضور نشان دهنده امیدواری است و این که برخی حاضرند به خاطر منافع کل از برخی مشکلات جشم پوشی کنند و مشارکت یعنی همه ما با هم هستیم. وقتی تک تک رای ها در کنار هم قرار می گیرند، غیرقابل شکست می شوند، اما وقتی در آن خللی باشد شکست پذیر می شود. از نظر خارجی هم وقتی دشمن تصمیم به حمله بگیرد اگر ببیند با برج و باروی محکمی مواجه است به آن حمله نمی کند، اما اگر این برج و بارو سست باشد، به آن حمله می کند.

وی تاکید کرد: در واقع رای دادن دفاع از خود و منافع خود است.

حضور کاندیداها در کنار کاندیدای پیروز، در تحقق وحدت تاثیرگذار است

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: انتخابات روز جمعه هم از بعد داخلی و هم از بعد بین المللی دارای اهمیت است و حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد. هر رای مردم، رای به نظام اسلامی است.

رحیم زارع  خاطرنشان کرد: از بعد داخلی این انتخابات از این جهت حائز اهمیت است که می تواند وحدت و همگرایی را در جامعه افزایش دهد و قطعا وحدت به عنوان یک عامل توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات کشور می تواند اثرگذار و مهم باشد.

وی افزود: در بعد بین المللی نیز این انتخابات باعث می شود که جامعه بین المللی و استکبار حساب ویژه ای روی ملت ما باز کنند و از تهاجم، تخاصم و حربه هایی که بر ضد انقلاب به کار می گیرند، عقب نشینی نمایند.

نماینده مردم آباده در مجلس با بیان اینکه نشان دادن میل مردم به نظام اسلامی قطعا موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد، تصریح کرد: حضور کاندیداها در کنار کاندیدای پیروز در انتخابات نیز در تحقق وحدت و هم افزایی تاثیرگذار خواهد بود و باید با تمکین در برابر قانون و انتخاب مردم، حامیان کاندیداهایی که در انتخابات پیروز نشده اند، همراه خود کاندیدا در کنار رییس جمهور منتخب برای غلبه بر مشکلات بایستند.

وی تاکید کرد: قطعا یکی از شاخصه های یک حکومت موفق این است که بتواند از همه ظرفیت ها و توان موجود در کشور برای میل به اهداف خود استفاده کند و رییس جمهور منتخب نیز باید با توجه به این اصل از توان و ظرفیت کاندیداهایی که در طول انتخابات با او رقابت کرده اند استفاده کنند، چراکه هر کاندیدا توانایی و خصیصه خاص خود را دارد.

انقلاب اسلامی متکی به آراء مردم است

نماینده مردم بافت در مجلس گفت: انقلاب اسلامی متکی به آراء مردم است و از آغاز مردم پشتوانه اصلی انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

علیرضا منظری توکلی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، گفت: مردم به دلیل اعتمادی که به رهبری و روحانیت دارند، همواره نسبت به اوامر رهبری حساس هستند.

وی تصریح کرد: معتقدیم حضور مردم، حضوری بی نظیر، حماسی و حداکثری خواهد بود، چون مردم ثابت کرده اند هرگاه انقلاب به آنها نیاز داشته باشد به سرعت به مدد انقلاب و نظام می آیند.

وی بیان کرد: دشمن در جریان انتخابات سه هدف را برای خود طراحی کرده بود که شامل پایین آوردن مشارکت مردم، خدشه وارد کردن به سلامت نظام و به خطر انداختن امنیت انتخابات بود.

وی درباره سلامت انتخابات اظهار کرد: الان خود کاندیداها، نمایندگان آنها و حتی تندترین افراد در سلامت انتخابات تردید ندارند و می گویند سلامت انتخابات تضمین است، چون مردم گرداننده انتخابات هستند و نمی توانند از این باب اتهامی به نظام بزنند.

منظری توکلی همچنین درباره مشارکت مردم گفت: یقین داریم حضور حماسی و پرشوری در پای صندوق های رای خواهیم داشت و ان شاءالله انتخاب اصلح صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: باید منتظر حماسه باشیم، حماسه قطعی است، حضور مردم قطعی است، مردم همیشه جلوتر از مسوولان بوده اند و ان شاءالله ۲۴ خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به دست مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی ورق خواهد خورد.

پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوش آحاد مردم استوار است

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، با تاکید براینکه پایه های نظام بر دوش آحاد مردم استوار است، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای را موجب تقویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی افزود: به میزان حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای، نظام از استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پایه های نظام جمهوری اسلامی بر دوش آحاد مردم استوار است و تک تک ۷۵میلیون جمعیت ایران در تثبیت و استواری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش دارند.

بنایی، با بیان اینکه شاخص شناسایی نظام ها در دنیا انتخابات است، افزود: همچنین حضور آگاهانه مردم در پای صندوق ها موجب ناکامی و یاس دشمنان کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دنیا حضور مردم را در انتخابات پیش رو در ایران رصد می کنند، عنوان کرد: آنها هنگام مشاهده حضور باشکوه و پرشور مردم در پای صندوق های رای متوجه می شوند که ملت ایران به نظام وفادار و توانایی حل مشکلات با همدلی و هدایت رهبر معظم انقلاب را دارد.

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، به تحریم های ناجوانمرادنه دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: اساساً تحریم ها توان و روحیه مردم را نشانه رفته است تا با فشار تحریم مردم را دچار ضعف و رخوت کنند و دیدگاه آنها نسبت به نظام را تغیییر دهند.

بنایی ادامه داد: آنها مدعی هستند که طرفدار ملت­ ها و حقوق بشر هستند در حالی که دروغگویی آنها از تحریم ها علیه ایران ثابت می شود.

وی با اشاره به اهمیت مضاعف این دوره از انتخابات تصریح کرد: مردم باید با انتخاب رییس جمهوری توانمند، دانا، مقتدر، کارشناس، آشنا به مسائل جهانی، اهل تعامل و اعتدال، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

وی با بیان اینکه شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به معنای حرکت در این راستاست، گفت: در این صورت دشمنان ملاحظه می کنند که ملت ایران می تواند با هوشیاری و بصیرت مشکلات را با هدایت رهبر فرزانه انقلاب پشت سر بگذارد.

در مساله سرنوشت ساز کشور مشارکت حداکثری داشته باشیم

رییس سازمان تبلیغات مرکزی استان تهران گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و باید کسی را انتخاب کنیم که سابقه اجرایی خوبی داشته باشد و برای سرنوشت کشور خود حتما در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که « باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم» ، اظهار کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری اعلام کرده است را باید اجرا کنیم و برابر قانون پیش برویم.

وی گفت: باید کاندیدا ی موردنظر خود را به درستی انتخاب کنیم و به این مساله سرنوشت ساز اهمیت بدهیم.

وی تاکید کرد: در انتخاب کاندیدا ی مان باید دقت کنیم کسی را انتخاب کنیم که کار کلان اجرایی داشته و مدیریت و تدبیر خود را ثابت کرده باشد و بتواند بار سنگین قانون اساسی ر