به گزارش پارس به نقل ازباشگاه خبرنگارانموسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در پاسخ به بخش دوم اظهارات وزیر کار درباره علت عدم اجرای طرح‌های مصوب دولت گفت: جناب آقای وزیر ما همواره خواستاریم تا شما بطور جدی‌تر از مواضع کارگران در هیئت دولت دفاع کنید.

وی با بیان اینکه کنترل تورم همواره با اشتغال‌زایی عملیاتی می‌شود تأکید کرد: معتقدم ما وقتی می‌خواهیم تورم را کنترل کنیم باید به اشتغال‌زایی هم توجه کنیم چرا که تورم تنها با اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری قابل حل است.

وی در ادامه با اشاره به انتقاد از عدم برنامه‌ریزی‌های مناسب در کشور بیان داشت: معتقدم در حال حاضر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بلای جان سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها شده است که باید از این کار خود دست بردارند.

وی با بیان اینکه عملکرد سازمان برنامه و بودجه منفی است تأکید کرد: در حال حاضر ما عملکرد مثبت و دقیقی از سازمان برنامه و بودجه نمی‌بینیم.

ثروتی در ادامه با اشاره به اصل 48 قانون اساسی که به توسعه متوازن مناطق اشاره دارد تأکید کرد: چرا نباید این قوانینی که توسعه متوازن مناطق را مطالبه می‌کنند عملیاتی شود. چرا نباید روی چنین قوانینی که برنامه‌ریزی دقیقی را مطالبه می‌کنند حساب کرد که این خود یکی از نقایص اجرایی قوانین است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه بیان داشت: معتقدم نمایندگان همواره به دنبال کاهش فقر و رفع رکود در کشور هستند و باید تا بهبودی موارد اشاره شده دست از انتقادات خود به دولت نکشند.

ثروتی در پایان خاطر نشان کرد: آقای وزیر قول‌هایی را مبنی بر رفع برخی مشکلات به بنده داده است که امیدواریم این موارد عملیاتی شود چرا که هدف ما از وزیر تنها دادن کارت نیست.