به گزارش پارس به نقل از ایسنا،  نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که در مورد انتخابات خبرگان خیلی نباید حساسیت به خرج دهیم، گفت: کارکرد خبرگان مشخص است و خیلی جای مانور سیاسی نیست.

حسین مظفر در ارزیابی خود از حضور شخصیت‌هایی مانند حجت الاسلام سید حسن خمینی و آیت‌الله موسوی بجنوردی برای انتخابات مجلس خبرگان اظهار کرد: هر فردی که این توانایی را در خود احساس می‌کند و دل در گرو نظام و انقلاب دارد و می‌تواند موثر باشد به نظرم باید حضور پیدا کند و طبعا شور و نشاط انتخاباتی در این صورت زیاد می‌شود.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مساله خبرگان نباید خیلی حساسیت به خرج دهیم زیرا کلان افرادی که حضور پیدا می‌کنند و این‌که چه مقاصدی دارند مشخص است و چون کارکرد خبرگان مشخص است خیلی جای مانور سیاسی نیست که هر کسی به هر قیمتی بخواهد در آن حضور پیدا کند.

وی همچنین تاکید کرد: بنابراین هم شورای نگهبان باید سعه صدر داشته باشد و هم کاندیداها باید بدانند چه وظیفه‌ای دارند که مهم‌ترین آن ثبات و آرامش جامعه برای سربلندی نظام است.

مظفر درباره نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز اظهار کرد: طبیعی است که اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات حضور خواهند داشت زیرا نتیجه و ثمرات حضورشان در انتخابات گذشته را دیده اند و همین باعث شده تا رغبت بیشتری پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که عقلانی است هر کسی بیش‌تر حضور داشته باشد، بیش‌تر می‌تواند در این عرصه نقش‌آفرین باشد، گفت: برخی شخصیت‌ها هستند که در گروه های مختلف حامیانی دارند و مورد اعتماد هستند و در نتیجه حضور هر کدام از این‌ها در انتخابات برای رونق انتخاباتی مفید است.

این نماینده مجلس همچنین در ارزیابی خود از فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان نیز اظهار کرد: در مورد اصول‌گرایان هم به نظر می‌رسد اگر تفرقه و تشتت داشته باشند طبعا نمی‌توانند موفق باشند.