به گزارش پارس به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تاکنون نتوانستند مانیفست مشخصی بدهند، گفت: هویت اصلاح‌طلبی مشخص نیست چراکه هدف مشخصی ندارند، بنابراین در سیاست‌گذاری نیز سردرگم هستند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزیابی شما از هویت اصلاح‌طلبی چیست و چرا اصلاح‌طلبان در هر دوره به زیر چتر افراد دیگر می‌روند؟ گفت: اصلاح‌طلبان پس از سال ۷۶ تاکنون نتوانستند مانیفست مشخصی بدهند و مشخص کنند که واقعا به دنبال چه هستند.

وی با بیان اینکه برخی از جریان اصلاح‌طلب به خارج پناهنده شدند، تصریح کرد: اگر مبنای اصلاح‌طلبی را به افرادی که به خارج پناهنده شدند اختصاص دهیم باید بگوییم که اصلاح‌طلبی مرده است، اکنون آنان مدعی هستند که درصدد اصلاح مسائلی در دولت و قوه مقننه هستند اما این افراد جرات اینکه مانیفست مشخصی از خود به مردم ارائه بدهند ندارند چراکه سردرگم‌اند و فردی که در هدف‌گذاری سردرگم باشد در سیاست‌های خود نیز سردرگم می‌شود و در هر دوره به زیر چتر یک نفر می‌رود.

کوثری با اشاره به اینکه هویت اصلاح‌طلبی به دلیل عدم هدف‌گذاری درست سردرگم است، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در هر دوره تنها به دنبال تامین منافع شخصی خود هستند تا خودشان را در روند سیاسی کشور جا دهند بنابراین نمی‌توانند مستقل باشند و می‌خواهند از افراد دیگر سوءاستفاده کنند. گاهی به زیر چتر روحانی و هاشمی می‌روند و در این دوره می‌خواهند زیر چتر ناطق نوری و لاریجانی قرار بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در هر مقطع به سراغ افراد دیگر رفته‌اند، تصریح کرد: آنان در این دوره از یک طرف خود را به کارگزاران و اعتدالیون وصل می‌کنند و یا از ائتلاف خود با لاریجانی و ناطق‌نوری دم می‌زنند با وجود اینکه با این افراد تفاوت زیادی دارند درحالی که این افراد تنها درصدد هستند تا از این افراد سوءاستفاده کرده و جای خودشان را در مجلس پیدا کنند.

کوثری با بیان اینکه مردم این افراد را به خوبی شناخته‌ و هوشمند و آگاه هستند، تصریح کرد: تا زمانی که اصلاح‌طلبان مانیفست مشخصی ارائه ندهند، کسی به آنها اعتماد نمی‌کند.