به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که به مناسبت روز نیروی دریای ارتش در بندرعباس برگزار شد با اشاره به تغییر چهره جنگ اظهار کرد: جنگ های امروز تنها در عرصه نظامی نیست و درهمه مولفه های قدرت همچون قدرت سخت افزاری، نرم و نیم سخت جریان دارد.

 

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی با اشاره به رشادت ها و ابعاد شخصیتی دریادار شهید همتی فرمانده ناوچه پیکان گفت: او  منتظر دشمن نمی‌ماند و به سراغ دشمن می‌رفت تا خلیج همیشه فارس را از لوث وجود آنان پاک کند.

 

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به اهمیت هوشیاری، بیدار و بصیر بودن در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: دشمن همواره به دنبال کوچکترین فرصت است تا توسعه وضعیت بدهد، اما سربازان جان‌برکف امام خامنه‌ای همواره بیدار هستند.

 

در این مراسم امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از فرماندهای نظامی، انتظامی و مسوولان و مدیران استان حضور داشتند.

 

گفتنی است عملیات آزادسازی گروگان ، فرود تکاورهای نیروی دریایی از هوا به سطح، دستگیری دزدان دریایی ، نمایش ادوات و تجهیزات نظامی ساخته شده در کارخانه‌های نیروی دریای ارتش و اجرای عزاداری سنتی هرمزگان از برنامه های پایانی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان در منطقه یکم نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس بود.