به گزارش پارس به نقل از ایسنا امیر دریادار حسین آزاد در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ما به شهدای دفاع مقدس مدیون هستیم، بیان کرد: جنگ مصیبت نبود، جنگ برای کشور نعمت و گنج بود، در این هشت سال ملت جانانه ایستادند و درس ایستادگی، مقاومت و دینداری را به مردم جهان دادند.

آزاد اظهار کرد: پیروزی انقلاب، بازگشت به ارزشهای دینی و اسلامی بود، دعوت امام راحل از تمام دنیا نیز برای بازگشت به این اصول بود. دستاوردهای انقلاب دفاع از دین، معرفی اسلام ناب و دفاع از مظلومان بود که در تقابل با اندیشه های نامشروع غرب بود.

وی افزود: وحدت فرماندهی و تبعیت از مرجعیت، حذف تفکر لیبرالی، مردمی کردن دفاع که با تدبیر امام راحل شکل گرفت، وحدت نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش حول مرجعیت دینی و امام راحل از دستاوردها و عوامل موثر در پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، عنوان کرد: تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تضمین استقلال کشور دستاوردهای بین المللی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی ابراز کرد: اعتقاد داشتن به نقش ایران در تامین امنیت منطقه حاصل سی و پنج سال انقلاب شکوهمند، تدابیر مقام معظم رهبری و دفاع مقدس و فرهنگ دینی و عاشورایی است.

امیر دریادار آزاد عنوان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری، ایران را به خودکفایی تولیدات تجهیزات نظامی رسانده است و امروز شاهد آن هستیم که نه تنها هیچگونه نیازی به خرید تجهیزات نظامی نداریم بلکه صادرات تجهیزات نظامی را هم داریم.