به گزارش پارس به نقل از ایرناآیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار ایران با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم شاهد بحران های عجیبی در کشور بودیم گفت: بحران های مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دینی بسیاری داشتیم به گونه ای که رکود و تورم در سطح بالایی بود، این دولت موفق به کنترل تورم شد.

وی افزود: وضعیت رکود و نفت از یکسو و وضعیت پرداخت یارانه به مردم از سوی دیگر در دولت قبل باعث افول تولید و افزایش بیکاری شد به گونه ای که مردم دست از کار و تولید برداشته و به امید دریافت یارانه به صورت ماهیانه بودند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: پول هایی که به صورت یارانه در اختیار مردم قرار گرفت اگر برای عمران و آبادانی کشور و برای کارخانه های تعطیل شده صرف می شد الان شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه قوانین کارگری باید اصلاح شود گفت: یکی از چیزهایی که به اقتصاد کشور و قشر کارگر ضربه زد قوانین کارگری بود که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

فاضل لنکرانی افزود: نظام ما جمهوری اسلامی است و قداست و حساسیت هایی برای کارگران قائل است، از این رو باید قوانین ارزنده ای برای این قشر مطرح شود که انگیزه کارفرما را افزایش دهد تا سرمایه خود را وارد عرصه کند.

وی با اشاره به نقش جوانان در عرصه های مختلف گفت: ما معتقدیم که بسیاری از معضلات جامعه به دست جوانان مرتفع می شود.

فاضل لنکرانی افزود: در حماسه آفرینی انقلاب اسلامی جوانان وارد عرصه شدند و به حمایت از آنها سایر اقشار حضور پیدا کردند و این امر باعث دست یابی به انقلاب اسلامی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان حرکات اسرائیلی ها را محکوم کرد و گفت: همه مسلمانان لحظه به لحظه باید حرکات اسرائیلی ها را رصد کنند و نقشه های آنان را بفهمند چراکه دشمن قسم خورده اسلام و مسلمین است و هیچگاه دست از کارهایش بر نمی دارد.

وی افزود: حمایت از مسلمانان فلسطین و مقابله با دولت اشغالگر وظیفه همه مسلمانان است تا این حملات وحشیانه را محکوم کنند.