پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- یک گروه سیاسی نزدیک به جریان فتنه درصدد بولتن سازی برای دولت یازدهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، یک گروه سیاسی نزدیک به جریان فتنه در طرحی که در اختیار یک مقام ارشد دولتی قرار داده با هدف تاثیر گذاری بر گروههای مرجع، پیشنهاد درصدد بولتن سازی را به مقامات دولت یازدهم داده است.

در این طرح، دولت بایستی به دنبال این باشد که با مراجع تقلید ائمه جمعه سراسر کشور به صورت مستقل از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ارتباط بگیرد و با سیستم جداگانه و یا ارسال بولتن با آنها ارتباط برقرار کند.

 اهداف این گروه سیاسی نزدیک به فتنه، دولتی‌ها در این مرحله بایستی که در موضوعات هسته‌ای و انتخابات دیدگاه‌های ائمه جمعه را کنترل کنند.

 این گروه سیاسی تلاش دارد در این زمینه تصمیم‌گیری و جمع‌بندی خود را با فشار به برخی اعضای ارشد دولت از جمله رئیس دفتر یک مقام عالی اجرایی موکول نماید.

 این اقدامات در حالی است که تاکنون معاونت سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در قالب سایت خود، توصیه های دولت و دستگاه های دولتی حتی مواردی را که قبول ندارد، با رعایت امانت و بدون هیچگونه تعدیلی منعکس کرده است.

 ظاهرا برخی گروههای زیاده خواه، اهداف دیگری را در سر می پرورانند و شاید تصور می کنند، مراجع تقلید و ائمه جمعه شخصیت های خنثی و بی اراده ای هستند که می توان به سادگی آنها را جذب مطامع شوم و ضد انقلابی کرد.