به گزارش پارس به نقل ازخبرگزاری مهرامیر سرتیپ دوم غلامعباس اسماعیل زاده عصر یکشنبه در دیدار با نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل این نیرو برای حفاظت و حراست از مرزهای کشور خبر داد و اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت هستند.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی در این هفته به منظور تشریح و تبیین عملکرد و برنامه‌های پدافند هوایی برگزار می شود و نمایشگاهی نیز به این منظور در بوشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از رصد لحظه‌ای خلیج فارس توسط پدافند هوایی جنوب کشور خبر داد و افزود: ایجاد امنیت کامل بر مرزهای آبی ، خاکی و زمینی کشور را به عنوان یک هدف بسیار مهم در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه نیروهای منطقه پدافند هوایی جنوب کشور خود را سرباز ولایت می‌دانند، تصریح کرد: نیروهای ما با تعامل مستمر و سازنده با سایر نیروها برای حفاظت از مرزهای کشور آماده هستند.

نقش مهم پایگاه‌های نظامی در امنیت بوشهر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به جانفشانی‌های نیروهای مسلح برای حفاظت از مرزهای کشور، گفت: در سطح کشور شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

عبدالکریم جمیری به آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح با شهامت و دلیری برای مرزبانی در هر نقطه کشور آماده هستند و شاهد ایثار و رشادت این نیروها هستیم.

وی با بیان اینکه این آمادگی‌ها سبب شده که دشمن نتواند به خاک این کشور دست‌درازی کند، بیان کرد: مردم بوشهر وجود پایگاه‌های نظامی در شهر را به عنوان عامل مهمی برای امنیت شهر می‌دانند.