به گزارش پارس، حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ‌تیم مذاکره‌کننده ما که مورد اعتماد و وثوق مقام معظم رهبری و ملت ایران است، هیچ وقت اجازه نمی‌دهند تا حق و حقوق ملت ایران ضایع شده و یا بدون توجه به این حقانیت عده‌ای بخواهند منافع خود را دنبال کنند.

وی به زیاده‌خواهی‌های آمریکا و غرب در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت:‌ در گام اول اصرار ما بر این است تا تحریم‌ها با امضای توافق نهایی برداشته شده و به هیچ وجه نظارت‌های غیرمعمول مورد قبول نیست و در نهایت توسعه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان نیز قرار نیست محدود شده و یا به چند مجموعه موجود خلاصه شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به مصوبه مجلس در الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای اشاره کرد و افزود: قطعاً این مصوبه بستری را فراهم می‌آورد تا جمهوری اسلامی ایران قدرت واقعی خود را به نمایش گذاشته و توان چانه‌زنی نیز افزایش یابد.

برومند در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند تا به بهانه‌های مختلف و تقویت ارتباط با کشورهای اروپایی اجازه ندهند تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان از بین رفته و قدرت کشور ما در عرصه بین‌المللی و دیپلماتیک ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: همه باید در داخل کشور بر این باور باشیم که تیم مذاکره‌کننده ما باید خط قرمزها را رعایت کرده و اجازه ندهد حقوقی از این ملت ضایع شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی رفتارهای مستبدانه آمریکا را  در مذاکرات هسته‌ای ظالمانه و ناروا در حق ملت ایران توصیف کرد و ادامه داد: مجلس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با طرح‌های حمایتی خود پشت دولت و تیم مذاکره‌کننده در مسئله هسته‌ای باشد.