به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیماامتیاز پرسودجمع اوری زباله یک بارهم درسال 90 میلادی بحران افرید اما سیاسیونی که چشم به سود زیاد ان دوخته بودند بناچار برسر یک سفره نشستند ،حالا گفته میشود برخی احزاب برای تحت فشار قرار دادن رقبا از دفن زباله در منطقه تحت سیطره خود جلوگیری کردند تا هم سهم بیشتری از سود کلان ان ببرند وهم دراین خلا سیاسی ناشی از نداشتن رئیس جمهور ومجلس ودولت نیمه تعطیل امتیاز بیشتری کسب کنند،بهمین خاطر معترضین معتقد ند بوی فساد سیاسی بیشتر از بوی زباله است .

هشام جابر کارشناس مسائل سیاسی ونظامی گفت : بوی زیاله را می توان با عطر ازبین برد امام بوی فساد سیاسیون را نمی توان به هیچ شکلی از بین برد .

دراین اشفته بازار، سیاسیون لبنانی ان هم از جنس 14 مارسی از نصیحت گرفته تا تهدید به جان هم افتادند ،نخست وزیر 14 مارسی لبنان هم زبان به تهدید گشود.

تمام سلام نخست وزیرلبنان گفت :اگر جلسه هیات وزیران روز پنج شنبه نتیجه ای نداشته باشد استعفا می دهد .

بااستعفای تمام سلام نخست وزیر لبنان و در حالی که این کشور بیش از 455روز است رئیس جمهور ندارد ،لبنان باید بدون دولت به کار خود ادامه دهد .وزیر کشور لبنان نیز که درزمان اعتراضات مردمی درلبنان نبود از محل درگیری بازدید کرد و این اعتراضات را تحریک برخی احزاب دانست و گفت :ما ورود تظاهراکنند گان به محدوده کاخ دولت ومجلس را محکوم می کنیم .

در دو روز گذشت اوضاع درعروس خاورمیانه به جای کشید شد که کشور های بحرین و کویت از اتباعشان خواستند به لبنان سفر نکنند ،با این حال خبر ها ضد ونقیضی از بازگشت معترضین به میدان ریاض الصلح ویا مقابل کاخ دادگستری به گوش می رسد .