به گزارش پارس به نقل از فارس، سید محمد حسینی امشب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه بوشهر برگزار شده بود، اظهار داشت: اخیراً برخی افراد از حق‌الناس سخن می‌گویند که فرمایش مقام معظم رهبری نیز هست، اما آیا مقام معظم رهبری همین یک فرمایش را دارند؟

وی بیان کرد: در سال 88 رأی مردم حق‌الناس نبود، هر جا مردم اقبال نشان دادند حق‌الناس نبود، اگر قشری از جامعه مثل روستاییان را تحقیر کنیم وظیفه رسانه‌هاست برای تبیین موضوع وارد عمل شوند تا هر کس به خودش اجازه ندهد چنین مباحثی را مطرح کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با برنامه جامع مشترک هسته‌ای (برجام) تصریح کرد: نکته‌ای که مورد بحث است این است که ترجمه دقیقی از برجام وجود ندارد و این از موضوعاتی است که رسانه‌ها باید آن را مطالبه کنند، تا نخبگان جامعه نیز جزئیات مذاکرات و ترجمه دقیق متن را بدانند ضمن اینکه برچسب‌های گوناگون به کسانی که از برجام انتقاد می‌کنند کار صحیحی نیست.

حسینی اضافه کرد: برخی مطالبات مقام معظم رهبری همچنان روی زمین‌مانده است، مثلاً نقشه مهندسی فرهنگی در سال 91 به تصویب نهایی رسید و 13 راهبرد کلان در این طرح تصویب شد اما آیا این راهبردها عملی شده است؟

وی گفت: برخی گروه‌های سیاسی باید مرز خود را با سیاسیون، خبرنگاران، نماینده مجلس که خارج‌نشین و وزیر سابقی که لندن‌نشین شده است، مشخص کنند و بدانند مردم ایران همواره بر عهد و پیمان خود بوده و هستند.