به گزارش پارس به نقل از وب‌سایت شفاف‌ ضمن انتشار مطلب فوق به رفتار زیگزاگی «ط-ه» از مسئولان دانشگاه پرداخت و نوشت: «وی یکی از این افراد است، وی در ایام اصلاحات یکباره و به دلیل استقرار دولت اصلاحات، به چپ زد و آنقدر چپکی رفت که معاون میراث فرهنگی دولت دوم خاتمی شد! او سپس در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری 84، به حامی ششدانگ هاشمی رفسنجانی بدل شد. سخنان حمایتگرانه عجیب وی هنوز در آرشیو اینترنت موجود است؛ با این حال پس از پیروزی احمدی‌نژاد که دولتی کاملا متفاوت با دولت اصلاحات بود و حتی درگیری جدی با هاشمی رفسنجانی شد؛ «ط-ه» نرفت! او باز هم در تغییر خطی آشکار، این بار به راست زد و معاون جنجالی‌ترین نیروی احمدی‌نژاد شد؛ یعنی اسفندیار رحیم مشایی!
در اواخر سال 87، در روزهایی که تندترین انتقادات از سوی هاشمی نثار احمدی‌نژاد می‌شد و احمدی‌نژاد نیز همه سرمایه خود را علیه هاشمی به کار گرفته بود، «ط-ه» در نامه‌ای «فدایت شوم» برای مشایی و در حمایت تام و تمام از رویکردهای دولت نهم و سیاست‌های احمدی‌نژاد، خطاب به مشایی نوشت: «پس از شنیدن خبر استعفای بنده بسیاری از هول حلیم در دیگ افتادند و به خیال خود این استعفا را در راستای اهداف سیاسی خود معنا کردند... افتخار همکاری با جناب آقای مشایی و دولت خدمتگزار... نصیب هر فردی نمی‌شود و خدا را شاکرم که علی‌رغم مشکلات تاکنون این توفیق همراه بنده بوده است.»
شفاف می‌افزاید: ط-ه اما بازنایستاد! او پس از کنار رفتن از دولت، با وجود تلاش مستمرش برای کسب یک پست دیگر در دولت احمدی‌نژاد، از ایران رفت و راهی مالزی و اندونزی شد. او در این ایام، در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک، تندترین انتقادات را نثار محمود احمدی‌نژاد و دولتش کرد. انگار نه انگار که تا همین چند هفته پیش، عضو شاخص دولت محسوب می‌شد! وی پس از پیروزی روحانی در انتخابات یکباره و کاملا ناگهانی به ایران آمد. حتی سعی کرد نام خود را به عنوان یکی از وزرای پیشنهادی کابینه دولت یازدهم، معرفی کند، اما چنین نشد! سپس سعی کرد، معاون یکی از وزرا شود، باز هم نشد! او اما ناامید نشد و از طریق محمد هاشمی (برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی) به میرزاده معرفی شد و پست گرفت و شروع به کوبیدن دولت احمدی‌نژاد کرد.