به گزارش پارس به نقل از فارس، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه مراسم ترحیم والده معاون سیاسی وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات استانداری تهران در راستای تحقق شعار « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: پایتخت باید برای تحقق شعار رهبر انقلاب پیشتاز باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از دارندگان کارت های بازرگانی و همچنین افراد نخبه در سطح استان اظهار داشت: ما در همین راستا اولویت تحقق شعار سال را به استان تهران می دهیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته اولین جلسه را به اتاق بازرگانی در اسفندماه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم، گفت: جلسه بعدی را نیز در آینده نزدیک تشکیل خواهیم داد.

استاندار تهران افزود: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی برای تحقق شعار سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که ما در اسفند ماه سال گذشته جلسه شورای گفت وگو را برگزار کردیم.

هاشمی همچنین از تشکیل مرکز جذب سرمایه گذاری در استان تهران خبر داد و افزود: مقدمات تشکیل این مرکز فراهم شده و همه دستگاه های مربوط به بحث سرمایه گذاری در آن حضور دارند؛ با تشکیل این مرکز افرادی که می خواهند سرمایه گذاری کنند با مشکل مراجعه به چند اداره مواجه نمی شوند.