بیلی دراگو که اغلب در نقش گانگسترهای سرد ظاهر می‌شد و از بازیگران فیلم «تسخیرناپذیران» ساخته برایان دی پالما و فیلم «سوارکار رنگ‌پریده» کلینت ایستوود نیز بود، بر اثر سکته مغزی در لس‌آنجلس درگذشت.

وی بازیگر نقش فرانک نیتی از مریدان آل کاپون در فیلم «تسخیرناپذیران» محصول ۱۹۸۷ بود.

وی در عین حال در شماری از سریال‌های تلویزیونی از جمله «مفتون» بازی کرده بود.

بیلی دراگو که ۱۸ سپتامبر ۱۹۴۹ متولد شده بود، از سال ۱۹۷۹ تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. پدر وی بازیگر و کارگردان بود و وی اسم دراگو را از نام صحنه‌ای پدرش برداشته بود. او کارش را به عنوان بدل‌کار شروع کرد و بعد به نیویورک نقل مکان و شروع به بازیگری کرد.

دراگو از اواخر دهه ۱۹۷۰ کار بازیگری را شروع کرد و بازیگر فیلم‌هایی چون «عشق دیگر نه» و «راه کاتر» شد. از فیلم‌های اولیه وی در تلویزیون نیز می‌توان از «نور ماه» و «پرونده‌های ایکس» یاد کرد.

این بازیگر در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی بازی کرد که بازی در ۳ فیلم از فیلم‌های چاک نوریس از جمله «قهرمان و ترور» و «نیروی دلتا ۲: اتصال کلمبیا» از جمله آنهاست.

وی از جمله بازیگران حاضر در ویدئوی مایکل جکسون با عنوان «دنیای مرا باشکوه می‌کنی» در سال ۲۰۰۱ بود. این کلیپ ۱۴ دقیقه‌ای به کارگردانی پل هانتر ساخته شد و افراد مشهوری همانند مارلون براندو، کریس تاکر و مایکل مدسن نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «آزادراه» در سال ۱۹۸۸، «سایبورگ ۲» در سال ۱۹۹۳، «افسون‌شده» از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴، «اساتید وحشت» و «تپه‌ها چشم دارند» در سال ۲۰۰۶ و «سوپرنچرال» در سال ۲۰۰۸ یاد کرد.