به گزارش پارس نیوز، 

او در واکنش به انتقاد مسعود فراستی در برنامه «هفت» درباره فیلم خود طبق رویه‌ای که به تازگی در پیش گرفته، شروع به فرافکنی کرده و مقابل مسعود فراستی مسئول میز نقد «هفت» ایستاده است. جمله او در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره فراستی دیروز بازتاب زیادی داشت: «از نظرم ام‌الفساد حوزه منتقدان است و مشکلاتی از این دست دارد. اصلا نباید از دستش ناراحت شوید، او یک آدم ریشوی نامحترمی است که نباید به او کاری داشت.»

همه علیه «ما همه با هم هستیم»

فیلم «ما همه با هم هستیم» که به نظر می‌رسد داستان یک خطی‌اش بیشتر بهانه‌ای برای جمع کردن بسیاری از ستاره‌های سینما و فروش خوب در گیشه بوده، جمعه‌شب در میز نقد برنامه «هفت» مورد بررسی قرار گرفت. مسعود فراستی، محمدتقی فهیم و خسرو نقیبی مانند بسیاری از منتقدان، موضع منفی درباره این فیلم داشتند و فیلم پرهزینه کمال تبریزی را حسابی نواختند. فراستی در این برنامه گفت هرچه با منتقدان مختلف تماس گرفتند تا یک نفر موافق با فیلم پیدا کنند موفق نشده‌اند! به نظر می‌رسد علاوه بر صحبت‌های فراستی علیه فیلم، این جمله، حسابی برای کمال تبریزی گران تمام شده و او را عصبانی کرده است.

شکست در سینما و تلویزیون

کمال تبریزی به تازگی نه فقط در سینما، بلکه در تلویزیون هم عملکرد قابل دفاعی نداشته است. واکنش مشابه او درخصوص انتقاداتی که درباره کارهای اخیرش مطرح شده، متهم کردن منتقد و فرافکنی بوده است. تبریزی پیشتر در واکنش به نقد نیما حسنی‌نسب و مهرزاد دانش به فیلم «مارموز» در برنامه «میزانسن»، از واژه‌های مشابهی استفاده کرده و انتقادات آن‌ها را هم «کهنه» و «عقب‌افتاده» دانسته بود. علاوه بر آن وقتی تصویربرداری سریال تلویزیونی «الف ویژه» به کارگردانی تبریزی متوقف شده و دلیل آن «کیفیت پایین» بوده، کمال تبریزی به عنوان کارگردان، مشکل را گردن نگرفت و مقصر همه‌چیز را مشکلات مالی دانست! به نظر می‌رسد آقای کارگردان باید یاد بگیرد به جای فرافکنی و شانتاژ رسانه‌ای، به انتقادات پاسخ منطقی بدهد.