به گزارش پارس نیوز، 

دیوید باتیستا که به عنوان کشتی گیر سابق و بازیگر فعلی آمریکایی شناخته می‌شود در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که با ترک رشته کشتی ریست بسیار زیادی کرده بود و به همین خاطر، قبل شروع حرفه بازیگری، ورشکسته شده و تا مدتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد است. باتیستا به تازگی در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» ایفای نقش کرده است و با دو فیلم کمدی و اکشن دیگر به نام‌های «استوبر» و «من جاسوس» به پرده سینما باز خواهد گشت.

او در این باره می‌گوید: روزی در لیگ حرفه‌ای کشتی بودم و سپس شروع به بازی در یک فیلم کردم، اما در ابتدا هیچ علاقه‌ای به این حرفه نداشتم. حتی برای یکی از دوستانم فیلم بازی کردم، اما فکر می‌کنم که در آن به شدت افتضاح بودم. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم در این حرفه تلاش و پیشرفت کنم. البته در ابتدا لیگ کشتی اجازه فعالیت در هیچ کاری را به من نمیداد و شرایط را سخت تر می کرد.

باتیستا همچنین در ادامه گفت: در مدت سه سال شرایطم به قدری نا مساعد بود که حتی ممکن بود از گرسنگی بمیریم، ورشکست شده بودم و همه چیز را از دست داده بودم. نمیتوانستم هیچ شغلی پیدا کنم با خودم هم عهد بسته بودم که تا زمانی که خودم را ثابت نکنم دوباره به سمت کشتی گرفتن بر نمیگردم. بعد از آن یک نقش در فیلم «نگهبانان کهکشان» گرفتم و اوضاع به مرور زمان بهتر شد.

 اما اکنون باتیستا جای خود را در هالیوود به خوبی پیدا کرده و در فیلم‌های مشهور کمپانی مارولاز جمله «جنگ ابدیت» و «پایان بازی» و همچنین فیلم‌های «بلید رانر ۲۰۱۹»، «هتل آرتمیس» وفیلم سینمایی جیمز باند به نام «اسپکتر» به ایفای نقش پرداخته است.